Cel mai frumos interviu!

Un interviu extrem de emotionant!!!Mie mi-a placut foarte mult si am decis sa-i fac si un videoclip!!!!Copii din poze sunt la fel de dragalasi ca cei din videoclip!!
Poate ca acest videoclip e una din cele mai frumoase declaratii de dragoste!!Voi ce spuneti?
Intr-o lume in care ne iubim
Si tu ma stii...mai...
mai ma vrei...
iar eu te privesc si mi-a ajunge
te simt si nu ma satur
te am SI TE MAI VREAU


Eu sunt o fereastra deschisa pentru zborul viselor noastre
Te iubesc pana la Doamne-Doamne si-napoi
De un infinit de ori 
Intr-o lume in care ne iubim
Si tu ma stii...mai...
mai ma vrei...
iar eu te privesc si mi-a ajunge
te simt si nu ma satur
te am SI TE MAI VREAU
Sunt fantastici acesti copii,atat mai pot spune...


4 comments:

  1. Sunt mai dulci ca mierea acesti copii.Imi dau lacrimile de fiecare data cand vad interviul.Faptul ca i-ai facut un videoclip asa de frumos l-au facut si mai sensilbil.Cred ca e una din cele mai frumoase declaratii de dragoste

    ReplyDelete
  2. Superb ..nu am cuvinte.Copii sunt cele mai frumoase flori!!!

    ReplyDelete
  3. ca-n cantecul
    "cele mai frumoase flori
    nu-s panselutele nici trandafirii
    cele mai frumoase flori
    apar pe lume in gradinile iubirii"
    :)

    ReplyDelete
  4. Tu pe cine iubesti Ana Maria din Bucuresti?

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.