De ce e asa greu sa spui: "Imi pare rau"?

Mereu m-am intrebat de ce unora le este atat de greu sa admita ca au gresit sau de ce cei care isi recunosc greseala nu pot spune cele trei cuvinte magice "Imi pare rau".
Sa fie demnitatea atat de mare,sa conteze atat de mult incat sa te impiedice sa-ti repari o greseala?
Intr-adevar e de admirat curajul si forta celor care  isi recunosc greseala.Inseamna mult sa ai forta sa admiti acest lucru,dar inseamna si mai mai mult sa incerci sa-ti repari greseala,iar atunci cand nu este posibil macar sa-ti ceri iertare mai ales daca ai ranit pe cineva.
Am cunoscut persoane care stiau ca au gresit fata de cineva,ca au ranit aceea persoana dar nu si-au cerut scuze.Tot ce au putut sa spuna a fost:"Si eu ce vrei sa fac,asta e,se mai intampla?"
Suntem oameni si nu suntem perfecti,cu totii gresim dar nu cu totii avem curajul de a spune:"Imi pare rau".
Probabil ca unii gandesc ca sunt perfecti si nu gresesc niciodata,dar tocmai faptul ca ei cred asa ceva ii face sa nu fie asa pentru ca le lipseste curajul.
Sa spui "imi pare rau",oare inseamna sa-ti calci demnitatea in picioare?Eu cred ca nu!
Problema apare ca de multe esti luat drept fraier daca iti ceri scuze atunci cand ai gresit si multi incearca sa profite de acest lucru crezand ca esti un om slab.Dar nimeni nu stie cata forta exista intr-un om care poate spune:"Imi pare rau"...sau...."Te iubesc" :)
Tare bine zicea Elton John "Sorry seems to be the hardest word!


2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. De ce e aşa de greu să spui "Îmi pare rău" ?!? Eu aş mai pune încă o întrebare la fel de importantă ca şi a ta :
    DE CE E AŞA DE GREU SĂ IERŢI ?!?
    Te invit cu drag să citeşti CÂTEVA REFLECŢII CU PRIVIRE LA IERTARE
    un subiect care se cam leagă de tema propusă de tine. Sper că ai observat că titlul mai sus menţionat este un linktext.
    Te felicit pentru preocupările frumoase pe care le ai, pentru modul în care gândeşti şi pentru acest blog şi sper să mai pot să te vizitez din când în când.
    Fii binecuvântată !

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.