Despre"Parazitii"

Ieri mi-am luat cd-ul celor de la Parazitii(stiti voi,cel de la Gazeta Sporturilor).Ce sa zic foarte tari baietii astia,de apreciat tupeul lor si bineinteles talentul!!!
Probabil o sa spuneti ca nu prea e trupa de fete si va dau dreptate.Pe de o parte,da va dau dreptate avand in vedere ca o mare parte din melodii sunt pline de mistouri adresate unor anumite categorii de fete.Pe de alta parte nu va dau dreptate pentru ca stiti voi vorba aia"te simti?" :P Bine,bine aveti din nou dreptate daca ne gandim la toate cuvintele urate pe care le folosesc,dar pana la urma exista si variante cenzurate,nu?
E de apreciat ca prin versurile lor arata realitatea asa cum e,pacat insa ca cei care ar trebuie sa auda aceste versuri fac pe surzi si pe prostii.Isi continua viata pe principiul : "Cine?Eu?Nu eu,ceilalti"
Ce sa mai zic,faceti-va singuri o parere,ascultati si voi cateva melodii si o sa vedeti ca am dreptate si o sa realizati cat adevar exista in versurile lor.Ascultati melodii ca :"Drogurile schimba tot","Mesaj pentru Europa","Goana dupa iluzii","Dusmaniti-ma toti"(mai putin fetele cu multa "stima de sine" :D."Din coltul blocului","La limita penibilului" etc.Dar si ceva mai amuzant:"Politicianul roman",ca tot suntem in plina campanie electorala sau cearta electorala sau circ politic,ma rog cum vreti voi sa-i ziceti.
Si acum ne continuam "Slalomul printre cretini" si avertizez si eu "Atentie continut explicit"(doar pentru cei care nu au ascultat pana acum Parazitii,restul sunteti deja obisnuiti.
Si apropo de politicianul roman "Eu cu cine votez?Hac!"
Si totusi asteptam si ceva mai nou,nu doar remixuri! ;)Sper sa nu ne plictisim asteptand!

1 comment:

  1. FF.tare albumul chiar daca e remix.asa au readus in atentia publicului melodii mai vechi.
    Parazitii nu e o trupa pentru toata lumea.intotdeauna cei frustati si cei care se regasesc in versurile lor o sa-i critice.Orice ar fi sunt buni.
    Cu cine votezi tu?Pai nici eu nu stiu cu cn sa votez,deci n-am cum sa te ajut.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.