Greva a incetat,nesimtirea inca nu

De ce zic asta?Simplu...
Azi am decis sa merg cu metroul la facultate si cum nu aveam cartela sau abonament am mers sa cumpar.I-am dat vanzatoarei(asa se numeste?) o hartie de 10lei.Am asteptat restul si spre surprinderea mea m-am trezit doar cu 7lei inapoi.Nu m-a deranjat faptul ca am primit si cei 50de bani,ci faptul ca nu a avut bunul simt sa-mi spuna ca nu are,pur si simplu si-a vazut linistita de ziarul din fata ei.Logic ca din pricina acelui ziar a trebuit sa stau aprox 2min sa ma uit la ea in asteptarea de a ma baga in seama pentru a reusi sa-mi iau bucatica de carton.Dupa aceste minute,mi-a spus sa astept putin si a plecat sa verifice unul din aparate.
Acum ii dau dreptate lui Boc cand le-a spus angajatilor de la Metrorex:"E bine că justiţia v-a dat lovitura care trebuia. Bucureştenii v-au dat o lecţie",desi nu a fost deloc diplomat gestul lui.Nu stiu,daca noi Bucuresteni le-am dat o lectie,poate o lectie de supravietuire in traficul aglomerat si in inghesuiala din masini.Unii au avut nervi tari,altii insa nu.Justitia....hmmm...sa zicem ca le-a dat lovitura.
Cert e ca parerile sunt impartite,unii considera ca greva isi avea rostul,altii nu din cauza salariilor destul de mari.

1 comment:

  1. Aproape anual sunt greve de genul acesteia, mereu vor mai mult, daca si la ~25 mil cer...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.