SMS-uri gratuite

Destul de dubios sa se ofere asa ceva in mod cu totul si cu totul gratuit.Daca am avea timp sa analizam acest serviciu cu siguranta vom gasi ceva dubios,sa-i zicem asa.In fine sa trecem la subiect...
Printr-un simplu cont pe http://www.moove.ro/ poti trimite gratuit cate mesaje vrei,oricand catre orice retea de telefonie mobila din Romania.Iti poti salva numerele de telefon in agenda,iar reply-urile celor carora le-ai trimis mesajul vor ajunge pe mobilul tau.
Contul se face foarte usor,doar cativa pasi simpli,si nu ti se cer cine stie ce date personale:nume,e-mail,data nasterii si localitatea,sexul si cam atat.
Ai sms-uri nelimitate si cei de la Moove ne promit in curand si alte servicii,cum ar fi trimitere programata si catre trimitere grupuri.
Eu mi-am facut cont,insa nu pot spune prea multe pentru ca am trimis un singur mesaj asa ca astept si parerile voastre.
Doua inconveniente sunt:
  • la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de tine apare:"www.moove.ro;
  • trebuie sa ai acces la internet,adica cei care nu au net pe telefon pot trimite decat daca sunt in fata unui calculator conectat la internet si bineinteles la care setarile sa nu interzica accesarea acestui site.
In rest pana acum,toate bune si frumoase,zic eu.
Ai si optiunea de a trimite un mesaj test pe telefonul tau,pentru a vedea exact cum apare.

6 comments:

  1. Si eu am folosit acest serviciu . E bun de sarbatori cand trimiti la toata lumea , sa nu platesti atata :) Bafta....

    ReplyDelete
  2. chiar foarte tare.ma bag si eu...merita :))

    ReplyDelete
  3. Salut multumim ca ne sustii te-am adaugat ca sustinatoare pe www.spunenudrogurilor.com bafta

    ReplyDelete
  4. Incearca si www.ascuns.mobi E drept ca ai numai 3 sms-ui gratuite pe zi, dar poti trimite sms cu numele tau in locul numarului de mobil. E amuzant. ;)

    ReplyDelete
  5. Chiar foarte tare.E bine venit din cand in cand,cand nu prea ai credit :))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.