Ce ati primit in ghetute?

In primul rand vreau sa urez LA MULTI ANI!!! sarbatoritilor de azi!
In al doilea rand vreau sa va intreb ce ati primit de Mos Nicolae?
Mie una aceasta sarbatoare imi trezeste multe amintiri placute!Imi aduce aminte de copilarie!Eram mereu incantata ca o sa primesc cadouri!
Imi placea sa imi sterg ghetutele si sa le pun la usa!Nu imi puneam o singura pereche ci mai multe ca sa fiu sigura ca o primesc cadouri!Eram tare nerabdatoare sa vina dimineata sa vad ce am primit!Mereu am fost curioasa si nerabdatoare!De fiecare data eram vesela si incantata de ceea ce primeam chiar daca de cele mai multe ori nu erau cadouri substantiale!De cele mai multe ori primeam dulciuri,pentru ca stiti si voi cum ne ziceau parinti,ca Mos Craciun va fi mai bogat!Mi-ar placea sa fiu din nou copil sa retraiesc acele clipe.Cand esti copil sarbatorile au o alta semnificatie,un alt farmec...
Voi ce amintiri placute aveti legate de Mos Nicolae?

P.S.Ieri am gasit si eu timp sa mai uit la raionul de jucarii dintr-un hypermarket si am ramas surprinsa de cate jucarii au aparut si cate stiu sa faca!Daca eu la varsta mea eram incantata de acele jucarii,nici nu vreau sa-mi imaginez cati de incantati erau copii!!

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.