De cand nu am mai scris....multe s-au intamplat

Saptamana asta a fost una tare incarcata pentru mine si foarte obositoare.Mult de munca,pentru ca decembrie e una din cele mai grele lunii ale anului dar e si frumoasa.Greul inca nu a trecut,dar suntem fete descurcarete si o sa trecem cu bine peste toate.
Saptamana asta am ajuns si la urgente la Municipal cu o durere cumplita de spate si bineinteles ca nu m-a primit.Iar despre felul in  care esti tratat acolo nu are rost sa povestesc pentru ca stiti cu totii
In alta ordine de idei la fel de multe lucruri s-au intamplat si de  la ultima postare.Se pare ca Mircea Geoana a fost presedinte pentru o zi...de fapt o noapte!Noul presedinte al Romaniei  e acelasi.Mie una imi e indiferent cine e presedinte dintre ei 2 so...inchidem subiectul....
Azi m-am odihnit si m-am gandit ca acum pe seara  sa mai postez si eu cate ceva pe blog.Saptamana viitoare se pare ca va fii si mai incarcata ca cealalta.

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.