LA MULTI ANI ROMANI!!!

Azi e 1 decembrie,zi de mare sarbatoare pentru romani.
Intai decembrie 1918 este ziua în care s-a vestit lumii, prin hotararea Adunarii Nationale de la Alba Iulia, Unirea tuturor romanilor sub sceptrul Regelui Ferdinand I.
Nu am sa ma apuc sa va vorbesc despre istoria acestei zile,pentru ca majoritatea dintre voi o stiti,iar netul este plin cu informatii despre aceasta zi.Parerea e ca  in mare parte aceasta zi a devenit o bucurie pentru unii pentru ca este zi libera.Am avut o surpriza de dimineata cand am plecat la munca sa observ ca e destul de pustiu.Nu era nimeni in statie la inceput si mentionez ca stau pe un bulevard destul de aglomerat!:P
Am vrut doar sa va urez LA MULTI ANI si sa va spun sa va bucurati de aceasta zi pentru ca merita zic eu!!:)Incercati sa fiti mandri ca suntem romani pentru ca avem multe lucruri frumoase si deosebite!

P.S Parca anul asta mi-as fi dorit sa merg si eu sa vad defilarile si toate manifestarile,nu am fost de cand eram copil! :P


...:::INCEARCA SA ZAMBESTI MAI DES!!!:::...

1 comment:

  1. off topic : doresti un link exchange? multumesc!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.