Praf in Ochi - Locul ei (versuri)



Aseaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei
Si-mi adormea in brate
Eu adunam sperante
Dar am pierdut-o asa usor


Cu mainile intinse
Cu tot atatea vise
Eu o astept in viata mea

Dar ochii ei nu mai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchid


Aseaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei
Mi-e dor de inc-un zambet
Am pus atata suflet
Si nu mi-ar fi atat de greu
Daca intr-o clipa rece
Ea mi-ar sopti ca imi trece
Si se intoarce in viata mea


Dar ochii ei numai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchid

5 comments:

  1. Superba melodia de versuri ce sa mai zic...talentat baiatul asta!Felicitari pentru videoclipul cu versuri

    ReplyDelete
  2. Chiar frumoase verurile,melodia iti da o stare supeeer!

    ReplyDelete
  3. LA Multi Ani! foarte frumos blogul si mai ales titlul!

    Un an plin de zambete!

    ReplyDelete
  4. Daca doriti sa facem link exchange cu siteul www.makeverything.com si www.wowjocuri.ro sectiunea "Parteneri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri online"

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat
    costel_box@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.