Trupa Praf in ochi a revenit

Cei drept.vin cam tarziu cu postarea asta,dar asa cum am mai spus am stat cam prost cu timpul in ultima vreme.Insa exista o vorba,niciodata nu e prea tarziu.
In fine trupa Praf in ochi a revenit cu un nou single.Acum formatia este alcatuita din doi fosti membri OD(Ionut Radu) si Tibi alaturi de FaNaKa.Lazza este acum in trupa Animal X,iar Oxi si Alex in Zero
Au existat multe persoane care nu credeau ca vor reveni,dar uite ca s-a intamplat.
Noua melodie se numeste "Locul ei" si se pare ca are succes la public pentru ca intr-un timp destul de scurt de la postarea pe Youtube au adunat peste 20.000de vizualizari.O dovada si a faptulul ca P.I.O nu si-a pierdut fanii.

Asteptam din august melodia,dar se pare ca a meritat asteptatea.
Chiar daca au lipsit 5 ani de piata muzicala,solistul trupei nu a stat degeaba.O.D a produs pentru diversi artisti.Deasemea sub numele de John Puzzle a lansat pe piata melodia "All about you",pe care sunt convinsa ca multi ati auzit-o dar putini stiati cine este de fapt John Puzzle.

Felicitari trupei pentru un comeback foarte reusit,pentru o noua piesa superba,pentru faptul ca si-au ascultat fani si au revenit si deasemenea pentru ca nu ne-au dezamagit si s-au tinut de cuvant.Mie imi era dor de formatia asta,voua nu?


8 comments:

  1. :-O Eu nu stiam ca au revenit,acum aflu.Chiar nu ma asteptam.Super tare piesa.Si mie imi era dor de ei..:X

    ReplyDelete
  2. M-am indragostit de melodia asta!:XO ascult intr-una

    ReplyDelete
  3. Dar solistul s-a schimbat mult,a mai imbatranit!Oricum tot frumos a ramas!Mie mi se pare ca el si celalalt cred ca Fanaka seamana un picutz

    ReplyDelete
  4. @Buburuza:E normal sa se schimbe,au trecut 5ani :)).Iar Fanaka si Ionut(solistul)seamana probabil si datorita faptului ca sunt veri!

    ReplyDelete
  5. Eheee,super tare,ii asteptam de mult!Chiar daca nu mai sunt in formula initiala,e super si asa.Piesa la e la fel de frumoasa ca preferata mea "O mie de ganduri

    ReplyDelete
  6. Toti fanii Praf In Ochi care vor sa se inscrie in Fan Club Oficial Praf In Ochi adaugati id`ul -> FanClub_Central_Prafinochi ;)

    ReplyDelete
  7. cei de la pio au un blog de pe care puteti afla noutati despre ei

    blog.prafinochi.eu

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.