A venit si mult neasteptata sesiune

Azi am primul examen din anul 2.
Ce sa zic nu m-am omorat cu invatatul,dar eu sper sa ma descurc la fel de bine si pana acum,adica sa nu am nicio restanta.Materiile de anul asta par destul de ok,mai putin statistica de care imi e la fel de frica de matematica de anul trecut.Restul materiilor par destul de usoare si placute.Spre exemplu azi am la Politici de marketing si am observat ca se repeta multe chestii de anul trecut.
In rest ce sa zic sper sa trec cu bine si de data asta.Ma asteapta un drum scurt prin frumoasa noastra Politehnica,unde risti sa pleci muscat de caini(imi aduc aminte ca pe o fata au muscat-o chiar in fata mea)sau risti sa te impiedici pentru ca nu vezi pe unde calci de atata "lumina"! :))Mai nou am aflat ca in facultatile din campus pot intra si violatori care nestingheriti violeaza studente in sali de curs.So,devine din ce in ce mai placuta zona,cine stie cunoaste! :P
Inchei aici,ma mai uit putin pe materie si ma pregatesc de plecare.Sper sa mearga serverul pentru ca am auzit ca pe la 12 cazuse.
MULTA BAFTA TUTUROR STUDENTILOR si la cat mai putine restante!

4 comments:

  1. student in sesiune, huh, succes

    ReplyDelete
  2. Sa obtii cele mai bune rezultate! :-)

    ReplyDelete
  3. @george,@Adrian Enaru : Multumesc frumos! :)

    ReplyDelete
  4. Am avut şi eu o întâlnire de gradul zero cu câinii din Politehnică (haita din Electronică, mai exact). Unul din ei chiar m-a muşcat de spatele genunchiului în timp ce ma duceam la sport (pe frumoasa "potecâ" ce duce spre sala de sport din Complex Leu). Din fericire nu a fost nimic grav. Doar o zgârietură.
    Cât despre examene...zău dacă am vreo tragere de inimă să învâţ. Chiar mâine am un colocviu la fizică, îmi lipsesc trei cursuri, cheful e nul...:))
    Baftă la examene şi fie ca forţa ce sălăsluieşte în Biserica Sfântul 5 să ne călăuzească tuturor paşii.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.