Bucurestiul dupa o zapada serioasa!

Azi am avut o zi de "toata frumusetea".
Ce sa zic ma asteptam ca Bucurestiul sa fie paralizat.Ma resemnasem cu gandul ca e foarte posibil sa merg pe jos pe autostrada Bucuresti-Pitesti.Eh si chiar am mers pe jos si nu de la liceul 8 ci de la Praktiker,pentru ca nenea soferul de pe linia 137 nu s-a mai sinchisit sa ne duca pana la liceu.Si uite asa am mers pe jos de la Praktiker pana la Carrefour.Nu a fost deloc placut,noroc ca mai erau si altii,ca singura nu as fi avut curaj.Spre deosebire de alti,am reusit sa ajung,chiar aproximativ o ora aveam impresia ca merg pe norisori si pentru cateva minute lumina becurilor era un pic cam roz.Marea mirare a fost ca totusi oameni nu s-ai sfiit sa mearga la cumparaturi intr-un hypermarket inafara Bucurestiul.Fiind la birouri nu prea stau prin magazin,dar atat cat am stat chiar erau clienti.Eu una nu as fi iesit la cumparaturi!
La intoarcere a fost ok.macar s-a dat drumul la autostrada,sau mai bine zis le-a dat voie si celor de RATB sa circule.
O zi urata,peste care am trecut cu bine!O zi in care ne-am dat inca o data seama ca autoritatile nu pot face fata unei iernii mai serioase.
Sa speram ca maine va fi mai bine!See ya!

1 comment:

  1. Mai trimiteti zapada aia si pe la noi in Hunedoara!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.