Cazul 39

Ieri din plictiseala m-am decis sa vad si eu filmul "Case 39".Imi propusem mai demult sa-l vad,dar am tot uitat de el.Ce sa zic,un film bunicel.merita vazut.Un pic cam fantastic,zic eu,dar cu un subiect interesant care te face sa-l urmaresti pana la capat.Parerea mea e ca filmul e mai degraba un thriller psihologic,devii curios sa vezi ce se va intampla si mai ales cum,pana ce afli adevarul.
Actiunea este una interesanta.O fetita posedata care cunoaste arta manipularii,care prin inocenta ei aparenta castiga afectiunea celor din jur.Se foloseste de temerile celor pe care vrea sa-i ucida,moartea acestora parand insa un tragic accident."People die around her...they just die".
Renée Zellweger reuseste din nou sa aiba o interpretare de exceptie.
De ce zic un film bunicel,simplu,pentru ca idea scenariului nu e chiar asa originala.Seamana cu Orphan.Doar ca la Orphan finalul a fost un pic cam neasteptat ceea ce-l face mai bun decat Case 39.La Case 39 pur si simplu iti dai seama de la jumatatea filmului despre ce e vorba.
Ca sa va faceti o parere mai exacta despre film iata si trailerul.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.