Dragobete?

Azi am avut nenorocul sa-mi dau seama ca sunt romani care habar nu au cand e Dragobetele sau si mai rau nici macar nu stiau ca exista aceasta sarbatoare.Toti cunosteau sarbatoarea Valentine's day,sarbatoarea imprumutata de la americani.
Pe foarte putini i-am auzit spunand ca au sarbatorit.Au existat persoane care faceau misto si spuneau ca ne-am trezit cam tarziu sa organizam evenimente pentru Ziua Indragostitilor!
Cu toate astea au fost si oameni foarte receptivi,care spuneau ca prefera sarbatoarea romaneasca foarte incantati de gest.
Va aduceti amintea de isteria de Valentine's day,in care toata lumea misuna in cautarea cadoului perfect pentru persoana iubita?Eu da,si ma intreb de ce nu a fost aceasi agitatie si de Dragobete?
Si vorba lui Razvan de la "Neatza cu Razvan si Dani" : "Ce are a face un ceas cu Fecioara Maria cu Drobetele?"Sau poate o fi Martisor!
Nici macar Martisorul nu mai are aceasi insemnatate,acum poti sa dai si o masina drept martisor!
Flori de primavara! :X

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.