Gata sesiunea

Uite ca s-a terminat si sesiunea asta.Abia asteptam sa scap de stres.
Am trecut cu bine din fericire,am incercat toate notele nu care cumva sa zica cineva ca nu l-am multumit!Conteaza mai mult ca le-am luat pe toate!
O singura precizare vreau sa fac-urata materie Statistica,dar cu un pic de invatat si un pic de noroc am luat si la materia acesta.
Acum nu-mi ramane decat sa astept viitoarea sesiune,sa le urez multa bafta celor care inca mai dau examene si sa va intreb cum v-ati descurcat voi in sesiune!
Si pe final o intrebare mai degraba retorica:oare se va rezolva vreodata problema drumurilor din Politehnica?Nu de alta dar n-as mai vrea sa ocolesc baltoci de 1m,sa trec prin garduri,sa urc si sa cobor pante in situatia in care e gheata pe jos,n-as vrea sa stau cu frica sa ma papa vreun caine pe acolo....etc...lista poate continua!Hmm..da si cum zicea cineva:Vise,Ana,vise! :))

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.