Nimic interesant!

Am cam lipsit saptamana de pe blog.
Saptamana asta as fi avut nevoie de o barcuta pentru a ma deplasa prin Bucurestiul nostru minunat!Mai rau e ca nu stiu sa innot.Macar am facut sport,ocolind,escaladand nameti.
Logic ca autostrada a mai fost inca o data inchisa si iar am mers pe jos,de data asta pe ploaie intrand in apa pana la glezne.Cum era de asteptat,am ajuns leoarca la munca,noroc ca a trebuit doar sa cobor de la birou pana in magazin si sa-mi iau o pereche de sosete.
In rest,aceasi isterie cu Valentine's Day,hey dar cum ramane cu Dragobetele?Ieri o prietena m-a rugat sa merg cu ea sa ii caute cadou iubitului ei,si ce sa vezi in ditamai mall(Afi Palace)nu gasesti nimic interesant.Inimioare si iar inimioare,de toate marimile,culorile,cu tot felul de texte si alte chestii asemanatoare.Nimic deosebit.Ca fata prefer un buchet de flori decat inimioara de plus!:))
Si cam atat...

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.