O dilema legata de unele fete!

Buun,cred ca toti ati vazut cum a fost vremea in weekendul asta,ditamai stratul de zapada.Eh,ieri pe la ora 11 am iesit din casa cu treaba(ca altfel stateam in casa la caldurica sub paturica).Ma rog,nu asta e important ci faptul ca in aproximativ 10min am vazut 2 fete care se chinuiau prin zapada cu tocuri cui de 7cm.Oook,nicee,respect pentru ele,n-am ce zice,eu mi-as rupe gatul pe tocuri prin zapada asta.Respect si pentru cele care s-au chinuit zilele astea prin nametii,gropile,baltocile,pantele si noroiul din Poli cu astfel de tocuri.
De fapt,dilema nu e legata de cum merg pe astfel de tocuri,ca deh sunt fete descurcarete,ci de ce sa-ti tocuri pe vremea asta?E chiar asa obligatoriu?Avem destul timp sa purtam si tocuri,atat timp incat sa nu fim nevoite sa ne chiunuim pe zapada de juma' de metru sau pe gheata.
Si pentru fetele care va regasiti in postarea mea,chill... :)) Nu va critic,in nici un caz.Postarea asta e un fel de intrebare retorica.

4 comments:

  1. Vaai, sau cand mai vad pe cate una in colanti si cu cizme cu tocuri (cum ai zis si tu), mi se face mie frig. :)))

    ReplyDelete
  2. Am vazut si eu.Sunt baiat si eu chiar nu inteleg!Am ras de ma durea burta de una care se chinuia sa mearga pe tocuri,se tinea de garduri!Ce sa le faci daca atat le duce mintea! :))

    ReplyDelete
  3. Vor sa fie sigure ca se zaresc din zapada! :D

    ReplyDelete
  4. in fata modei nu te poti impotrivi:)trebuie sa te conformezi indiferent de vreme :)):)))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.