Traiesti in 2010 cand...

TRAIESTI IN 2010 CAND...
1.Din greseala,tastezi parola ta de mail la cuptorul cu microunde
2.Nu ai mai jucat solitaire cu carti adevarate de ani in sir ci faci asta doar cu ajutorul computerului
3.Ai o lista cu 5 numere de telefon pentru cei 3 membri ai familiei tale
4.Ii trimiti un e-mail colegului de birou
5.Motivul pentru care nu tii legatura cu unii prieteni este ca ei nu au adresa de e-mail sau id de mess
6.Te dai jos din masina in fata casei doar pentru a da un telefon de pe mobil pentru a vedea daca e cineva        acasa pentru a te ajuta sa cari sacosele de la piata.
7.Fiecare reclama de la TV are afisat si site-ul in partea de jos a ecranului
8.Daca pleci de acasa fara mobil pe care nu-l aveai in primi tai 10,20,30....etc.de viata este motiv de  panica,drept pentru care te intorci sa il iei.
10.Te scoli de dimineata si intri pe internet inainte de a te spala pe dinti
11.Citesti asta dai din cap afirmativ si razi
12.Si mai rau sti exact cui ii vei mai arata acest text
13.Ai fost prea ocupat/a ca sa realizezi ca lipseste punctul 9
14.De fapt chiar acum o secunda ai recitit ca sa verifici daca exista punctul 9.

SI ACUM RAZI DE TINE!!!
  E vechi textul,dar mereu ma face sa rad.
Si acum...
Cam complicat sa tastez o parola la cuptorul cu microunde pentru ca am doar butoane din alea care se invart :)) si oricum nu prea il folosesc,poate doar sa fac floricele.
Nu am jucat niciodata Solitaire cu carti adevarate,iar pe calculator nu am mai jucat de foarte multa vreme.
Am vreo 8 numere de telefon pentru cei 3 membri ai familiei mele si daca ar fi sa-mi adaug si cumnata s-ar face 10.
Colegei de birou nu prea ii trimit mailuri pentru ca folosim acelasi calculator.Ar trebui sa trimit mailul si sa ii cedez locul la calculator pentru a-l citi. :)) Dar trimitem colegilor din alte departamente.
Tin legatura si cu prieteni care nu au id de mess sau care au dar nu intra,dar nu la fel de mult ca cei cu care vorbesc prin mail sau mess.
Mi s-a intamplat sa il chem pe tata in statie sa ma ajute sa car pungile,dar doar o singura data.
Nu prea urmaresc reclamele,asa ca nu prea sunt atenta sa vad daca au si adresa siteului afisata
M-am intors de cateva ori dupa mabil,dar s-a intamplat si sa-l las acasa de lene sa ma intorc
Nu prea obisnuiesc sa intru pe net pana nu ma dezmeticesc bine sau pana nu imi termin majoritatea treburilor
Am dat din cap,dar nu afirmativ :D
Vi-l arat voua...
Cand am citit prima data textul chiar nu am observat ca lipseste punctul 9 si da am verificat daca e adevarat.Of,of neatentia asta! :)

3 comments:

  1. mda..chiar lipseste punctul 9...:))...asa e cand citim cu viteza luminii ;))

    ReplyDelete
  2. auzi, cred ca lipseste punctul 9 =)))
    super tare 2010 asta :)))

    ReplyDelete
  3. e trist ... dar adevarat ;))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.