Tu ce parere ai despre viata ta?


Mereu ne plangem de viata noastra,tot timpul consideram ca nu avem suficient sa fim fericiti.Credem ca viata noastra e un dezastru,dar niciodata nu ne uitam la alti care nu au nici macar un sfert din ce avem noi.
N-am sa vorbesc despre viata acum,desi am multe de spus.Vreau doar sa urmariti urmatorul filmulet si sa-mi spuneti cum vi se pare viata voastra pe langa a lor.
Nu vreau sa schimb lumea sau parerea unora despre viata in general ci doar sa arat ca se poate si mai rau.Stiu ca nu pot schimba lumea,ca nimeni nu poate schimba lumea.
Comparand viata noastra cu a celor de mai jos ne dam seama ca avem multe motive sa fim fericiti.


Aceste imagini le-am primit pe e-mail acum ceva timp,m-au impresionat enorm si m-am gandit sa fac un filmulet cu ele.Videoclipul are mai mult de un an de existenta.
Si cand ma gandesc ca unii se plang ca nu au ultimul model de telefon,un calculator super performant,o viteza buna la internet,ca sambata seara nu au iesit in club,ca trebuie sa mearga la scoala si exemple pot continua la nesfarsit!

8 comments:

  1. Wow,cu adevarat socant,viata noastra e miere pe langa a celor din poze.Si cand te gandesti ca totul e adevarat

    ReplyDelete
  2. Trist,extrem de trist,mi s-a facut piela gaina.Felicitari pentru timpul acordat realizati filmului si felicitari celui care a creat imaginile.Cu adevarat impresionant,merita toate laudele.
    In viata trebuie sa ne multumim cu ce avem!

    ReplyDelete
  3. *realizarii,scz ptr greseala.

    ReplyDelete
  4. niste imagini intr-adevar emotionante

    ReplyDelete
  5. Chiar reusit!Frumoasa initiativa ta.Stiu ca-l ai demult,dar nu inteleg de ce nu la-i postat pana acum.Pacat ca nu am timp de un blog,ca il promovam si pe blogul meu...dar vad ca in blogosfera asta sau cum ii ziceti voi se promoveaza multe lucruri care nu merita si nu ajuta la nimic.Din fericire sunt si lucruri utile.
    Imaginile sunt extrem de triste si arata lumea asa cum ea,doar ca putin dintre noi stim si aceasta parte a lumii in care traim.
    Ca bine ziceai soro ca unii dintre noi uitam sa mai privim in jur ca sa ne dam seama de aceste lucruri,ca lumea e mai trista decat credem.

    ReplyDelete
  6. Eu intotdeauna m-am considerat norocoasa cu viata mea. Cel putin in mare parte. Au mai fost si momente de suparare, dar sunt constienta de faptul ca poate fi si mai rau.

    ReplyDelete
  7. Trsit,foarte trist.Asta e viata din pacate.Si doamne cata dreptate ai in ultima fraza.In sfarsit un filmulet din care putem invata ceva.Felicitari si din partea mea

    ReplyDelete
  8. VIATA.....hm...nui nimik altceva decit ceea ce facem zi de zi!totul facem alternativ,unul dupa altul!totul la fel gradinita.. scoala...studii?!...servici ..sot.. copii.. nepoti..batrinete.. dureri ...si adio!asta-i viata fiecaruia !nimik obesnuit decit doar clipe frumoase,evenimente ce ramin in amintirea celor vii!dorinta nu mai e.....dorinta revine dincolo!!!!!!!!!am plekat

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.