Vine primavara

Maine incepe oficial primavara.Un anotimp frumos.
Anotimpul in care natura reinvie si totul e mai frumos.Abia astept mirosul de pomi infloriti de zambile!Abia astept sa ies la plimbare prin parc.
In sfarsit scapam de iarna grea,frumoasa si ea,dar obositoare.Scapam de haine grele,de fete crispate si infrigurate,de nervi pe sosele.
Mi-ar place ca lumea sa fie mai vesela,mai zambareata.M-am saturat sa merg pe strada si sa vad fete triste.
Maine e Martisor,sarbatoare traditionala.O sarbatoare vesela dar care si-a pierdut din farmec intre timp.
Martisorul este vestitorul primaverii.Consta intr-un fir impletit alb-rosu si un mic pandativ.Insa in ziua de azi Daca vrei sa mergi sa cumperi un martisor,ai cateva surprize.Gasesti inimioare,ursuleti(ramase probabil de la Valentine's Day")bibelouri,ceasuri,icoane,lumanari,chesti care scot diverse sunete,nici nu mai stiu.Bun,de ce i-as da cuiva un bibelou de martisor?Sau o lumanare?Sau o lumanare(ma rog,avand in vedere ca sunt fata,ar fi cam dubios sa ii iau altei fete o inimioara).Pe desupra mai dai si de anumiti vanzatori care mai au putin si-ti scot ochii cu florile lor,mai mai sa ti le puna in brate.Sau te trezesti cu ei strigand:"Ia zambila,neamule","Ia ghiocelul,vestitorul primaverii!".Iti vine sa te intorci acasa si nu mai iei nimic.

Se pare ca si Martisorul a devenit o sarbatoare comerciala.Si-a pierdut prea mult din farmec,din frumusete.Din fericire,inca mai sunt persoane care tin la traditie.
Imi place primavara,imi plac florile ei,imi place natura...

1 comment:

  1. Tocmai am postat şi eu pe blogul meu câteva gânduri cu privire la începutul primăverii..Ai dreptate în privinţa faptului că oamenii ar trebui să zâmbească mai des,să fie mai deschişi..O viaţă avem..

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.