8 Martie

Azi e 8 Martie,Ziua Femeii,Ziua Mamei. E ziua noastra,a femeilor,asa ca azi trebuie sa fim rasfatate,cica! E ziua mamicilor noastre asa ca trebuie sa le spunem La multi ani si sa le multumim pentru tot ce au facut pentru noi. Nu-mi ramane decat sa spun si eu LA MULTI ANI tuturor femeilor,fetelor,mamicilor!Sa aveti o zi frumoasa,sa primiti cat mai multe flori si sa fiti cat mai rasfatate de baietii din vietile voastre sau de copii vostri. Iar pentru cei care nu prea stiu cum sa ureze La multi ani in acesta zi,va las mai jos un mic filmulet.Sper sa va placa!


Eu va lansez si o mica provocare,vreau sa raspundeti la urmatoarea intrebare:
Care este cea mai importanta femeie,din viata voastra si de ce?
Sunt tare curioasa cati dintre voi veti raspunde la aceasta intrebare!

4 comments:

  1. pey cea mai importanta femei pt mine este bunik mea.. care m-a crescut...ff frumos.

    ReplyDelete
  2. /La multi ani si tie ..o primavara frumoasa alaturi de cei dragi.

    ReplyDelete
  3. Frumos filmuletz :) Iţi doresc o primavara minuată!
    Răspuns la ce întrebi: înainte de a fi femei, barbaţi, albi, negrii, şi aşa mai departe, suntem oameni, deci am sa îţi răspund aşa: Cel mai importat om din viaţa mea sunt eu, pentru că în primul rând ascult de mine. Se spune că ar fi un gest egoist, însă dacă îmi ascult părinţii, ascult egoismul lor, daca îmi ascult prietenii, ascult egoismul lor şi aşa mai departe. Nimeni nu va avea grijă mai multă de mine decât eu însumi. Chiar dacă măcunosc puţin, nimeni nu mă cunoaşte mai bine! :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.