Back

Am revenit dupa o mica absenta!Din pacate in ultimele zile nu am avut deloc timp de net.
Stiti si voi agitatia nefondata dinainte de Paste,evenimente chestii!Mai avem un hop si gata terminam cu agitatia...abia asteptam! :).Daca mai adaugam si curatenia de primavara care mi-a luat cam jumatate de zi se intelege de ce nu am mai avut timp de blog!
Dupa cum vedeti mi-am schimbat din nou templateul blogului,de data asta am ales unul mai simplu,mai fresh si mult mai usor de editat.
In rest,ma mir de trecerea timpului,Martie e pe sfarsite,peste fix o saptamana este Pastele!Parca mai ieri era Craciunul si blogosfera era plina de urari frumoase,acum va fi din nou invadata de urari..Copii nu vor mai astepta Mosul ci Iepurasul simpatic!
O duminica frumoasa,chiar daca ploua de azi dimineata! :))

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.