Noutati :

Citate amuzante 1

By : AnnyA on 3 mar. 2010 | 3.3.10

  • Arta medicala inseamna sa-l binedispui pe pacient in timp ce natura gaseste leacul.
  • Intuitia este o calitate a femeii care o ajuta sa-si contrazica barbatul inainte ca acesta sa apuce sa deschida gura.
  • Cel mai greu lucru in box este sa te scobesti in dinti cu manusa.
  • Vecinul m-a intrebat daca poate sa-mi foloseasca masina de tuns iarba iar eu i-am spus ca da cu conditia sa nu o scoata de la mine din gradina
  • N-are incredere in camile si in general in nici o fiinta care rezista mai mult de o saptamana fara bautura.
  • Cine zambeste atunci cand lucrurile merg prost s-a gandit deja pe cine sa dea vina...
  • Orice bata are doua capete. Depinde din care capat privesti...
  • Cea mai infidela amanta a omului este Speranta. Te inseala zilnic si totusi, traiesti cu ea toata viata.
  • Probabilitatea sa intalnesti pe cineva cunoscut creste atunci cand esti cu cineva cu care nu trebuie sa fii vazut.
  • O concluzie marcheaza intotdeauna momentul in care ai obosit sa gandesti.
  • Prietenii vin si pleaca, dar dusmanii raman si se acumuleaza.
  • Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa.
  • Pustiule daca stii cate prajituri am la spate ti le dau pe amandoua
  • Toate femeile sunt bune – bune de nimic sau bune la ceva. (Miguel De Cervantes)
  • Hotii iti cer banii sau viata; femeile le vor pe amandoua. (Samuel Butler)
  • Tine ochii bine deschisi inainte de casatorie si pe jumatate inchisi dupa. (Benjamin Franklin)
  • Casatoria este triumful imaginatiei asupra inteligentei. A doua casatorie este triumful sperantei asupra experientei. (Oscar Wilde)
  • Casatoria este singura aventura accesibila lasilor. (Voltaire)
  • Casatoria nu este un proces de prelungire a iubirii, ci de mumificare a cadavrului. (PG Wodehouse)

Share this article :

+ comentarii + 5 comentarii

5 martie 2010, 11:51

Hotii iti cer banii sau viata; femeile le vor pe amandoua. asta mi se pare cea mai tare :)

lala
19 aprilie 2010, 19:32

simpatice, m-am amuzat copios!

16 iunie 2010, 01:14

Cea mai infidela amanta a omului este Speranta. Te inseala zilnic si totusi, traiesti cu ea toata viata. Mie aceasta mi-a placut si cred ca ni se potriveste in spatiul carpato-danubiano-pontic(poantic)!

4 septembrie 2010, 14:04

Foarte tare, de mult nu am mai ras cu atata pofta

Pentru ceva sare si piper intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/ - Ne amuzam ca nu-i impozabil!

2 martie 2012, 02:24

Haioase citatele! Pe unele dintre ele le stiam dar restul m-au amuzat. Am facut si eu un blog acum cateva zile impreuna cu 3 amici! Sper sa iti/va placa

http://pentru1leu.blogspot.com/

Trimiteţi un comentariu

Spune-ti parerea

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger