Desene din copilarie

In seara asta am avut chef sa mai uit la desene animate si cum niciodata nu esti prea mare pentru a te uita la desene am revazut cateva episoade din Tom si Jerry.Erau si inca mai sunt unele din desenele mele preferate.Acum cateva luni am terminat de revazut toate episoadele din Sailor Moon. :))
Cred ca n-as putea sa ma satur niciodata de Tom si Jerry,uneori ma mir si eu cand vad ca unele episoade le stiu pe de rost.Totusi a trecut cam mult timp de cand nu m-am mai uitat,de cand nu m-am mai relaxat uitandu-ma la desene.
Si ca tot a veni vorba iata unul dintre episoadele mele preferate!
Vizionare placuta!!


Ma amuza foarte tare finalul acestui episod!
O intrebare pentru voi:Care sunt desenele voastre preferate?
P.S: Multumesc desene-animate.rascuplans.ro pentru ca mi-a adus aminte de desene animate!

4 comments:

  1. Multumesc de comentariu. Atata timp cat realitatea asta ofera nu incerc sa ofer ceva fals. Am obesrvat ca daca o persoana zambeste pe strada celelalte vor zambi, chiar azi :D TU zambesti?

    ReplyDelete
  2. Oamenii sunt pesimisti/tristi ori o parte, sociopati(asta e un termen mai complex, nu poate defini acest exemplu de oameni din mijloacele de transport in comun), datorita mediului ori societatii in care traiesc.
    As vrea sa vad zambetul asta optimist ce te poarta pe linia de plutire :)

    ReplyDelete
  3. eu ma uit destul de des la desene..nici nu mai stiu care sunt favoritele mele..colectia mea cuprinde aproape tot ce am vazut in copilarie..

    ReplyDelete
  4. cele mai tari desene: Tom & Jerry

    P.S: ai o leapsa de la mine :D

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.