In sfarsit a venit

Se pare ca in sfarsit a venit primavara!Ne-am saturat de iarna grea.
Am scapat de frig,de muuulta zapdra.Sincer nu mai vreau iar -25 de grade,ca am simtit ca fac turturi in statie si credeam ca nu puteam respira.Nu mai vreau sa merg pe jos pe autostrada,pentru ca dupa cum stiti ..."Drum inzapezit"(ma rog e posibil sa nu scap de mers pe jos,nu se stie niciodata,dar macar nu o sa mai zapada pana la genunchi.)
A venit primavara,mult soare,floricele,copaci infloriti :))
Gata,revin plimbarile prin parc,statul afara pana mai tarziu fara sa ingheti,hainele usoare!Yupii...:))Se intuneca mai tarziu,ca ma saturasem,chiar daca eram de dimineata chiar daca eram dupa-masa,tot pe intuneric ieseam.
Mai rau e ca atunci cand va fi canicula o sa ne fie dor de iarna sau de toamna ploioasa...deh...asa suntem noi oameni niciodata nu stim ce vrem.Momentan eu vreau sa ma bucur de primavara si de frumusetea ei,mai ales ca acum in camera mea e un miros placut de zambila(primita de la o prietena de 8Martie-multuuu).De ciripit de pasarele nu prea pot sa spun pentru ca stau la bulevard si tot ce aud sunt claxoane,tipete...stiti voi zgomotul orasului.
As mai scrie,dar trebuie sa ma pregatesc sa plec la munca...asta e trebuie sa mai si muncim.
O saptamana frumoasa,calduroasa si cu mult soare va doresc!

4 comments:

  1. Să dea Bunul Dumnezeu, să avem o săptămână reuşită! Happy Spring Time!

    ReplyDelete
  2. uai ce gradina super faina ai :X:X:X

    ReplyDelete
  3. @Play-R,mi-ar fi placut sa fie a mea,cred ca as fi stat acolo intr-una...din pacate cum ziceam,stau la bloc

    ReplyDelete
  4. Proiectul Muzicologul.info a cazut din cauza nerespectarii unor clauze.Va rog sa stergeti link-ul catre mine si sa adaugati altul cu urmatoarele date:

    Nume : VJ Duuk
    Url : http://veejayduuk.blogspot.com

    Pentru moment ma aflu la inceput cu acest proiect deci PR 0 si zelist new entry dar cum am reusit in 2 saptamani sa intru in top 1000 cu celalalt blog asa probabil voi reusi si acum.Eu am pastrat toate linkurile indiferent de loc in zelist sau popularitate.Va multumesc pentru intelegere.O sa pastrez toate linkurile 1 saptamana si o sa astept reciprocitate.Pentru cei cu banner exchange va rog sa ma contactati sa-mi dati codul bannerului deoarece le-am pierdut si sa stergeti bannerul meu si sa-mi puneti un link tot catre http://veejayduuk.blogspot.com. Multumesc.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.