Leapsa

Am primit si eu o leapsa de la Play-R si ca sa ii multumesc pentru ca s-a gandit sa ma includa si pe mine,am sa o preiau bucuroasa.
Sa incepem:

1. Principala mea trasătură:

Prietenoasa

2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat:
  Sa stie sa glumeasca


3. Calitatea pe care o prefer la o femeie :
Si cum zicea Play-R( dar viceversa) daca as fi barbat as fi raspuns!


4. Ce prețuiesc cel mai mult la prietenii mei :
Veselia,buna dispozitie si loialitatea


5. Principalul meu defect :
Ma enervez cam repede


6. Îndeletnicirea mea preferată:
Cititul


7. Fericirea pe care mi-o visez :
Visez la ceva,dar prefer sa ramana secret pentru unii.


8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire :
Mi-e greu sa spun,de fapt refuz sa spun....


9. Locul unde aș vrea să trăiesc :
Unde sunt si acum - imi e bine pentru ca am persoanele dragi alaturi de mine


10. Culoarea preferată :
Albastru


11. Floarea care-mi place :
Trandafirul alb


12. Pasarea mea preferată :
Randunica


13. Prozatorii mei preferați :
Liviu Rebreanu, Mihail Drumes, Ionel Teodoreanu, Rodica Ojog Brasoveanu, Ion Creanga si ar mai fi dar nu-mi aduc acum aminte,dar astia sunt primii.


14. Poeții mei preferați :
Mihai Eminescu, George Bacovia + la fel ca punctul 13


15. Eroii mei preferați din literatură :
A...pai nu am...sau cel putin nu m-am gandit la asta pana acum :))


16. Eroinele mele preferate din literatură :


Melania?Ba nu...Mihaela,nici ea ca s-a sinucis ....la fel ...nu am nicio eroina preferata


18. Ce urăsc cel mai mult :
Minciuna si ipocrizia


19. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență :
Cand imi pierd rabadarea mult prea usor


20 . Deviza mea :
Se stie: Zambeste mai des,nu te costa nimic! :)

Bun si acum ar trebui sa spun pe la cine trece leapsa,nu?Pai prefer sa las la alegerea voastra sa raspunda toti cei care doresc.Asa ca vreau sa vad...cine raspunde la leapsa primita de mine?
Am ales pe cineva totusi:

Akindofsth
Hai ca imi place chestia asta nu leapsa,va mai astept! :))Promit sa raspund mai promt

2 comments:

  1. Iti multumesc pentru leapsa. Deja am si raspuns:P

    ReplyDelete
  2. uuuuuuuuuuuu, fata noua, like it :D

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.