A mai trecut o saptamana

A mai trecut o saptamana,a trecut si Martisorul,a trecut si euforia cu venirea primaverii...pentru ca.... a revenit iarna.Ninge iar,ninge iar....si inca ce mai ninge.Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa mai ninga asa tare,ieri am plecat la munca pe tocuri si cand m-am intors nu a fost prea placut pentru piciorusele mele.Sa nu uit....am facut o ora pe drum( de obicei fac 10-15min), ca deh cum ninge putin in Bucuresti risti sa ramai captiv la munca sau acasa...sau in masina :)).
Vreau sa ii multumesc lui Serginiu pentru ca a ales blogul meu ca blogul saptamanii(26feb. - 4feb. 2010) si sa-l felicit pentru campania "Zambeste e gratis".
Deasemenea vreau sa ii multumesc si domnului care mi-a deschis ieri ochi in statia RATB.De ce?Pai,domnul m-a intrebat unde ajunge 138-ul.I-am spus ca la Auchan.El a mai intrebat incao data "Unde?",i-am raspuns din nou "La Auchan" la care domnul  a tinut mortis sa ma corecteze "La ăuşăn, domnisoara".
In rest nimic de zis.
Tineti-va bine.....vine 8 Martie! :P

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.