Bancuri

Miezul noptii,poate spre 3 dimineata.Un tip se trezeste avand un puternic impuls de a face pipi.Somnoros,se intoarce pe dreapta,in speranta ca ii trece.Nimic.Se intoarce pe stanga,dar dupa 5 minute renunta,se ridica anevoie din pat,se duce la baie si incepe a face pipi, ca omul de... . Uitandu-se in jos,se adreseaza suparat organului: Vezi, eu ma scol cand vrei tu...

Trei barbati vorbeau intr-un bar despre sex. Italianul:
"Saptamana trecuta m-am culcat cu draga mea Lucia si a fost grozav.Am uns-o toata cu ulei de masline,am facut dragoste patimasa si la final e agemut pentru 5 minute.
Francezul: "Saptamana trecuta,am facut amor cu iubita mea Amelie,a fost grozav.Am intins frisca pe tot corpul ei,am facut dragoste ca nebunii si la final ea a tipat pentru 15 minute.
Romanul: "Ei bine,saptamana trecuta si eu am facut dragoste cu Maria.Am dat-o prin untura,am facut sex si apoi ea a urlat 6 ceasuri.
Uimiti,italianul si francezul il intreaba: "Ce naiba ai putut sa-i faci sotiei de-a tipat 6 ore?
Mi-am sters mainile pe draperiile din sufragerie!

Copii unui canibal isi observa tatal venind inpre coliba cu un sicriu in spate.Acestia exclama:
-Ah,...iar mancam conserve!

Intrebare:Cand stie un canibal ca e gata cina?
Raspuns:Cand nu mai aude batai in usa cuptorului!

Alinuta intreaba la "Radio Erevan":
-Este adevarat ca aspirina poate fi folosita drept anticonceptional?
- Da,daca este tinuta strans intre genunchi!

Intrebare:Cum cere o blonda o bere?
Raspuns: O Skoll,va rog!

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.