Bote si Bianca peste tot

Mai nene,care e faza cu astia 2?Eu am cam lipsit de la Tv in ultima vreme,imi spune si mie ce se intampla cu ei? De ce sunt peste tot?Ca deja m-am plictisit de ei.
Acces direct: Bianca si Bote, Povestiri de noapte: Bianca a fost batuta de Botezatu, Stiri ora 19,Bianca batuta de Botezatu, Un show pacatos...la fel mare tamtam cum ca Botezatu a batut-o pe biata Bianca,nevinovata saraca.N-am inteles nimic din emisiunea aia.Ba era asa,ba era invers.Stirile de la 13,mama mama ce s-a discutat aseara la Capatos despre tumultoasa ex-perechi Bote si Bianca.
Botezatu,ca Botezatu a mai avut ceva realizari,dar Bianca cine e aceasta blonda de apare atat de des la televizor.Bianca s-a certat cu Botezatu,Bianca s-a plimbat cu Cristea prin Deva,Bianca a mancat saramura pe peste,Bianca lovita de Botezatu,Bianca si filmuletul sexy.Bianca si pozele sexy...etc....banuiesc ca voi stiti si mai multe...eu cam de atat am aflat si deja..bleah...m-am saturat.N-am sa inteleg niciodata de ce i se acorda atat de multa atentie?De fapt,de ce LI se acorda atat de multa atentie?Botezatu e designer,ar trebui sa se faca remarcat prin colectiile si realizarile lui pe acest plan,nu sa permita sa fie tarat in tot felul de scandaluri rusinoase.
Oare cand o sa mai vedem si noi ceva de calitate la tv?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.