Cum a fost...

Buun.a trecut si prima zi de Pasti.Ce sa zic am avut parte de o vreme frumoasa!A fost o zi linistita,probabil toata lumea a petrecut sambata seara ca altfel nu-mi explic unde era toata lumea ieri seara,era cam pustiu pe strada.Pe strada ca pe strada,mai trecea lumea,dar prin localuri batea vantul.Probabil ca a fost si vina noastra ca nu am fost printr-un club de fite sau prin mallurile din zona(de care m-am plictisit cumplit).

Sa inteleg ca lumea s-a odhinit,pentru ca tot a fost duminica,nu?
Cred ca sa mai intamplat ceva?Stire soc....iepurasul nazdravan a mancat degetelele si limbutele unora.Saracutzii nu au putut sa raspunda la mesajele de Paste :)).Da stiu,pe de o parte ii inteleg,au dat si de o nebuna care a luat agenda la rand si a dar mesaje tuturor din retea ca de tot are mesaje nelimitate.Stiu nu au avut credit! :))Oricum ma asteptam la majoritatea,stiu cine imi sunt prieteni si cine nu si stiu ca unii chiar nu au avut cum,dar stiu si ca unii nu au vrut!Dar ce mai conteaza...ma bazez pe cei pe care ii am langa mine acum...si pot sa zic ca sunt destui...sunt cei mai buni! :).Restul probabil vor raspunde cand vor avea nevoie de ceva!
Stiu Pastele se face in familie,si eu am procedat la fel,ziua am stat cu familia,inca de la 9 dimineata,dar asta nu inseamna ca nu am raspuns mesajelor,nu inseamna ca nu am putut sa-mi rezerv 5minute pentru a da mesaje sau telefoane celor dragi!Din pacate nu toti gandim la fel!
Ce ma mira dar ma si bucura e ca simple persoane cu care nu vorbeam prea mult si-au amintit si de mine si mi-au urat "Paste fericit" si nu pot decat sa le multumesc!
Per total saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost una frumoasa.A fost grea si lunga,dar am facut multe lucruri si se pare ca toate au iesit bine,din spusele celorlalti.Luni si am demonstrat ca putem si suntem tare mandre ca ne-a iesit.
Vineri a fost o zi frumoasa,si ne-am bucurat enorm ca ne-a iesit tot ce ne-am planuit,atat de bine incat si noi ne-am mirat.Ne bucuram si ca am reusit sa facem fericita o persoana draga,ne simtim mandre si ce se mai..."Suntem taarii!!! :)) AnysiDany rullz!
Avem de spus doar cateva cuvinte: in primul rand pentru persoana in cauza...ne bucuram ca am reusit sa-ti aducem zambetul pe buze.Pentru persoanele care au fost alaturi de noi in special cu sufletul:le multumim mult pentru ajutor si complicitate :D,iar pentru cei care au refuzat sa ne fie alaturi le spunem atat...candva vor avea si ei nevoie! ;)
O saptamana usoara va doresc!

4 comments:

  1. Sunt convins ca nu ai trimis mesaje de Paste asteptand sa ti se raspunda. Le-ai trimis fiindca asa ai vrut si asa ai simtit. Ai avut un gand bun pt ei. Eu zic ca e suficient. Eu de exemplu mi-am tinut telefonul inchis toata ziua. Am vrut sa fie in familie Pastele si asa a fost. Azi au inceput sa vina mesajele. Nu am raspuns la toate si sunt convins ca nu or sa se supere tare pe mine pt asta. ;)

    ReplyDelete
  2. @Mita...asa e,pentru ca stiam ca sunt persoane care nu siguranta nu-mi vor raspunde si totusi le-am dat.Chestia e ca te simti mai bine cand oamenii cu care ai copilarit,cu care ai petrecut ani buni din viata,zi de zi,la care ai tinut si tii iti raspund la un gand frumos.Nu m-am suparat,si oricum nu tin la suparare ci doar am ramas dezamagita

    ReplyDelete
  3. Un gest foarte frumos din partea ta sa trimti mesaje de Paste, dar intotdeauna va fi cel putin o persoana care sa ne dezamageasca cu ceva, eu sunt obisnuita cu asta. Iti sugerez sa incerci sa nu te lasi prea tare afectata si cel mai important este ca ai petrecut un Paste frumos!
    Week-end cat mai placut!

    ReplyDelete
  4. am o rugaminte la tine, daca vrei inlocuieste tu imaginea bannerului cu http://img72.imageshack.us/img72/4489/bannerbloguluzuz.gif . Multumesc

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.