Leapsa

Sunt in pana de inspiratie in perioada asta.Toate gandurile mele si indreapta intr-o singura directie, e greu...
Am promis sa scriu in continuare,mai des si tocmai de aceea caut tot felul de lucruri interesante si am gasit cateva,asa ca urmarati blogul meu pentru ca veti avea ce citi.
Pareri personale nu stiu cand voi mai scrie,nu prea mai sunt la curent cu ce a mai aparut pe bloguri sau cu barfele de la tv.Abia azi m-am mai uitat la TV si am aflat ca Bote a lovit-o pe Bianca si cam atat, ca Andreea Balan s-a certat cu Maruta si cam atat,momentan! :P
Ce as mai putea sa zic?! Dati-mi voi idei,astept leaspsa de la voi.
Si ca tot a venit vorba de leapsa,tocmai am descoperit ca am o leapsa la Blogdeprost si am sa raspund.

1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu:

"Vom visa un vis ferice,

Îngâna-ne-vor c-un cânt
Singuratece izvoare,
Blânda batere de vânt;

Adormind de armonia
Codrului bătut de gânduri,
Flori de tei deasupra noastră
Or să cadă rânduri-rânduri."

2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana:

Mihai Eminescu
Nichita Stanescu
George Bacovia

3. Care sunt poetii tai preferati, straini:

Charles Baudelaire ( nu prea citesc poezii scrise de poetii straini)

4. Poetii contemporani preferati:

Si eu la fel, astept sugestii

5. Scriitorii preferati:

Rodica Ojog-Brasoveanu
Liviu Rebreanu
Mihail Drumes
Ionel Teodoreanu
Ion Creanga
Ioan Luca Caragiale
Mircea Eliade s.a.

6. Scriitorii contemporani preferati:

Din nou,astept sugestii,recomandati-mi carti

8. Ultimul spectacol de opereta vazut:

Hi...

9. Cartile preferate:

Invitatie la vals, Mihail Drumes
Castelana, Rodica Ojog-Brasoveanu

11. Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce:

Teatru scris de Ioan Luca Caragiale, pentru umorul acesteia...

Si acum leapsa trece pe la Play-R , Akindofsth , Anima , si pe la toti cei care mai doresc!
Spor!

2 comments:

  1. parca vad ca incepe un nou scandal cu andreea balan. ea mai lipsea :))
    ms de leapsa

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.