Paste Fericit!

Mai sunt doar 2 ore pana la ora 12, 2 ore pana la Inviere.
Doar putin si vom merge cu totii la biserica sa luam lumina,lumina pe care o vom aduce mai apoi in case.
Anul acesta Pastele a venit putin mai devreme,dar cum mi-a spus cineva zilele trecute,niciodata nu e prea devreme pentru cea mai importanta sarbatoare.
Nu am de gand sa vorbesc despre aceasta sarbatoare,pentru ca datorita importantei ei cu toti stim foarte multe despre ea si incercam pe cat posibil sa respectam toate traditiile.
Nu am de gand nici macar sa va zic lucruri mari pentru ca asa cum am mai spus cuiva astazi lucrurile mici si simple pe care le facem sau se spunem au o mare importanta in viata noastra.Pot schimba multe lucrurile,un gest simplu dar din inima poate lua povara grea de pe umerii obositi de munca sau pur si simplu de prea multe griji.O vorba buna si sincera poate indulci inima ca o ploaie calda de vara peste natura insetata,poate aduce zambetul pe buzele celor de langa noi,le poate aduce speranta in suflet.
Orice bucurie vine din lucrurile marunte dar venite din suflet,asa ca nu am sa va spun spun lucruri mari,ci doar simplu: "PASTE FERICIT!Sa fiti sanatosi,fericiti si iubiti"
Sper ca iepurasul sa vina incarcat de cadouri la voi!
Si nu uitati,zambiti cat de des puteti pentru ca nu va costa nimic!

3 comments:

  1. Paste???hmmm...am avut eu un feeling ca ceva nu e in regula cand am cand am vazut ca nu vine Mos Craciun...sigur e paste?:D...pt orice eventualitat...Craciun fericit!:P

    ReplyDelete
  2. Troskplosk e bun ca anticipezi , doar nu mai e mult nici pana la craciun.

    Si va urez si eu un Paste Fericit si Un Hristos a Inviat

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.