Bancuri

- Bula,daca castigi asa usor la carti, de ce nu incerci si la cursele de cai?
- Deoarece caii nu-mi incap in maneca.

Bula fiind racit se duce la farmacie sa cumpere pastile pentru tuse.In schimb,din greseala,farmacistul i-a dat un laxativ.La sfarsitul programului iese farmacistul afara si-l vede pe Bula stand nemiscat pe bordura...
- Ei,cum e?Mai tusesti?
- Da' ce,mai am curaj?

La tutungerie vanzatorul il intreaba pe un pusti;
- Pentru cine cumperi asa multe pachete de tigari?Pentru taticul tau?
- Nu, Pentru toata clasa!

Ion si Maria in pat
- Ioane,dormi?
- Nu.
- Ioane, ma iubesti?
- Dorm!!!

Doi prieteni discutau intre ei:
- Am un caine care ma simte de la un kilometru.Ce crezi despre chestia asta?
- Cred ca ar fi cazul sa te speli.

- Stiti ce inseamna cand ati venit la biroul unde sunteti respectat ca om,unde parerea va este ascultata si apreciata,unde superiorii va trateaza ca pe niste egali?
- Inseamna ca ati nimerit in alt birou...

- La dumneavoastra in sat,mortul se ingroapa cu popa?intreaba un calator din compartiment,ca sa mai treaca timpul:
- D-apoi cum altfel?
- Ei, vedeti,la noi popa ramane afara!

- Iubitule,spune o blonda sotului ei,astazi un coleg de la birou mi-a spus un banc cu blonde de m-am prapadit de ras.Era cat pe-aci sa cad din pat!!!

Doua soricute vorbeau:
- Auzi draga,am un nou prieten.Am si o poza cu el...
- Dar asa e un liliac!
- Da? Mie mi-a zis ca-i pilot...

Bula la scoala.Invatatoarea intreaba cu ce se ocupa parintii lui. Ei raspunde.
- Tata e procuror si mama gladiatoare.
Invatatoarea:
- Si ce face tatal tau ca procuror?
- Pai...procura si el ce poate...blugi,tigari Carpati,vodca Saniuta...
- Si mama ta...?E gladiatoare?Cum asa?
- Da,mama vinde gladiole in piata...




2 comments:

  1. Ioane ma iubesti?
    Dorm....ca maine ma trezesc de dimineata sa iubesc pe vecina :))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.