Bancuri

Ospatarul: Am limba fiarta,ficat prajit si picioare de porc
Clientul: Mie sa-mi aduci un sandvis cu branza si un pahar cu lapte pentru ca nu ma intereseaza organele tale interne.

- Barbatul meu este un pescar nemaipomenit.A prins numai pesti mari in delta.Uite-l aici in fotografie cu un crap de 10kg.
- Si barbasul ala din barca,cine e?
- A,un curios care trecea pe acolo...

Un cioban iese cu capra pe camp si se intalneste cu un vecin,care zice:
- Unde te duci cu boul asta?
- Ce bou,ma,nu vezi ca-i capra?
- Da ma,dar nu vorbeam cu tine.

Unii pescuiesc pentru ca le place acest sport,altii din plictiseala,eu din cauza nervilor.Si dumneavoastra?
- Eu pentru ca vreau sa prind peste.

Cocosul organizeaza o sedinta cu gainile.Despacheteaza o cutie si scoate din ea un ou de strut.
- Nu vreau sa va critic,dar nu strica sa fii la curet cu ce e in stare concurenta....

- Sunt sofer de peste 20 de ani,dar pana acum am avut decat trei accidente.
- Da? Si eu la fel!
- Si dumneavoastra de cand conduceti?
- De trei luni!

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.