Bancuri

Bula,la scoala,ii spune profesorului ca el vrea sa invete limba ebraica. Profesorul il intreaba:
- De ce tocmai ebraica?
- Pai cand am sa mor si am sa ajung in Rai, sa pot vorbi cu Dumnezeu.
- Si daca ai sa ajungi in Iad?
- Pai romana o stiu destul de bine!

Femeia merge la piata de animale.Vrea sa-i faca o surpriza sotului.
- Buna ziua,doamna!
- Buna ziua, as dori un papagal.
- Din pacate un singur papagal mai avem.Adevarat ca pana acum a trait intr-un bordel,dar este foarte dragut.
Femeia il cumpara.Acasa il acopera si isi asteapta sotul.Acesta ajunge acasa, intra in camera, sotia ia bucata de carpa de pe colivie.Papagalul se uita de jur-imprejur si spune:
- Hmm...camera noua, hmmm...pat nou, curva noua. Salut Gheorghe!

Se plimba iepurasul prin padure.Si ursul se plimba prin padure.Hop prinde iepurasul si-l bate.Pe acolo trecea calare un cavaler,pe un cal negru, cu masca neagra.Se opreste,znopeste in bataie ursul, isi scoate apoi sabia si face un Z mare in blana lui.Apoi se urca pe cal si pleaca mai departe.Iepurasul cu greu isi revine si sopteste:
- Multumesc Zuperman!

Cum se numeste femeia lasata gravida de sef?
- ???
- Bosumflata

Doi politisti comunitari, plimbandu-se pe strada, gasesc o oglinda.Unul din eie se uita in ea si exclama:
- Cunoscut, foarte cunoscut!Pe tipul asta parca l-am mai vazut undeva!
Celalalt ii smulge oglinda din mana, se uita si ii zice:
- Tampitule, nu vezi ca asta sunt eu?

Judecatorul,aratand spre omul aflat in boxa acuzatiilor:
- Femeie, nu banuiai nimic cand inculpatul  v-a condus in acel parc intunecat?
- Normal ca banuiam, dar nu-mi trecea prin cap ca o sa-mi fure portofelul...

Cineva bate la usa. Tipul deschide usa, se uita in stanga si uita in dreapta nimic.Se uita in jos, atunci vede melcul pe stergator.
Il prinde si-l arunca pe partea cealalta, in iarba.Trec cateva zile, cand cineva iar bate la usa.Tipul deschide usa.Pe stergator era melcul care il intreaba:
- Auzi, tu ai ceva cu mine?


5 comments:

  1. Jurnalul intim al Elenei Basescu :)
    http://gripanoua.info/2010/05/jurnalul-intim-al-elenei-basescu/

    ReplyDelete
  2. Am avut o experienta foarte neplacuta pe platforma WORDPRESS si din pacate am ajuns din nou la vechea "dragoste" , adica BLOGSPOT . Dupa parerea mea aceasta platforma e cea mai buna,mult mai usor de folosit,optimizat si foarte repede indexat.
    Mi-e rusine sa o spun dar asta e...sper sa ma intelegeti si sa reveniti din nou aici pe blogspot . NU VOI MAI PLECA NICIODATA ! Va rog din suflet sa ma intelegeti inca o data si pentru ultima oara.
    Va multumesc frumos, ( www.stirivedete.blogspot.com )

    ReplyDelete
  3. Cum se numeste femeia lasata gravida de sef?
    - ???
    - Bosumflata =)) prea tare asta

    ReplyDelete
  4. Multumesc Zuperman...Prea faine bancurile , adevaru ca ai facut tot timpu o compilatie placuta de bancuri :P

    ReplyDelete
  5. mda se vedete ca proprietarul blogului e fata ! bravo

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.