Cupoane pentru carti

Am aflat de o super oferta a celor de la BuyBooks prin intermediul Ordinary-Stuff si Strumfitei .
Este o oferta pentru iubitori de carti,dar nu numai.Treaba sta cam asa:
Trebuie sa scrii un articol pe blogul sau situl tau despre o carte care ti-a placut,sau dimpotriva te-a dezamagit.Aceasta postare trebuie sa contina cuvantul "carti" scris cu blod care sa contina un link ca situl BuyBooks, iar pentru acest lucru primesti discount pentru cartile cumparate,in functie de page rankul blogului/sitului tau.Mai exact:

Orice blog decent (adica nu nou-creat sau gol) primeste un cupon de 30 RON, plus transport gratuit (mai putin cu curierul).

Daca blogul are pagerank minim 3 primeste cupon de 50 RON.
Daca are pagerank 4, primeste cupon de 70 RON.
Daca are pagerank 5, cupon de 100 RON.

Dupa ce ai scris acest articol nu trebuie decat sa trimiti un e-mail celor de la BuyBooks la adresa buy@buy.ro cu denumirea blogului tau, page rankul acestuia si un link catre postarea ta.Apoi asteapta emailul lor de confirmare si codul cuponului.
Sooo...ce mai asteptati,scrieti si voi despre o carte si luati-va cuponul de cumparaturi.Si cat mai repede posibil pentru ca oferta este vabila pana pe 18 mai(am aflat cam tarzior)
Eu una,ma apuc imediat de scris,pentru ca oricum aveam de gand sa scriu despre cartea pe care am terminat-o acum ceva timp "Invitatie la Vals",acum am un motiv in plus.
Acum dati zvon in tara,prietenilor,colegilor,bloggerilor pentru ca e o oferta care merita impartasita.
Si cam atat,daca vreti puteti sa spuneti si de la cine ati aflat! ;)
Sa nu uit: Spor la cumparat si mai apoi la citit!Astept sa-mi spuneti ce carti ati comandat! :D

2 comments:

  1. Super! o sa postez si eu imediat

    ReplyDelete
  2. Cam putine PR 5 prin blogosfera romaneasca. Eu am doar regretul ca nu au facut oferta asta mai devreme, cand mi+am luat carti pt dizertatie :|

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.