Gradina Botanica

Ieri, dupa ce eu si prietena mea ne-am facut ceva nervi,ca deh mereu trebuie sa fie ceva sau cineva care sa strice ziua,am decis sa mergem prin Gradina Botanica.
Foarte frumoasa in perioada asta,pentru ca majoritatea florilor erau inflorite.Pe langa asta,e liniste,e placut,pentru ca nu e ca in parcurile noastre minunate unde mai mult stai sa ocolesti sau stai la coada pe alei sa intri in parc,unde dai peste unele specimene ciudate de oameni care scot sunete si mai ciudate.
Logic ca nu m-am putut abtine sa nu fac poze,din pacate le-am facut cu telefonul si nu sunt de o caliatate nemaipomenita si nici nu am apucat sa fac prea multe pentru ca bateria era pe descarcate.
Iata cateva poze,poate va vine si voua ideea sa lasati Cismigiul ,Herastraul sau Tineretului in favoare unei plimbari prin Botanica.
Am dat si de o pisicuta tare dragalasa si alintata.Se vedea ca e rasfata si mangaiata de lumea care vine prin Gradina Botanica,pentru ca se mangaia pe langa noi si se rasfata foarte tare.Iat-o si pe ea.



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.