Invitatie la vals - Mihail Drumes (citate)

Acum mai bine de o luna am terminat de citi o alta carte din lunga serie de carti pe care mi-am propus sa le citesc : Invitatie la vals de Mihail Drumes.
O carte frumoasa despre iubire si despre suferinta din iubire.Te tine in suspans pana la ultimul paragraf.O carte care te surprinde permanet,cu schimbari de situatie,cu un final neasteptat.Sa fiu sincera eu mi-as fi dorit un cu totul alt final.N-am sa vorbesc despre acesta pentru ca vreau sa va fac curiosi sa cititi cartea.
Este o carte despre o iubire aparte,o iubire speciala si zic eu usor ciudata care in ciuda retineri si fricii personajelor,reuseste sa se implineasca pentru o clipa.
Am sa va las doar cateva citate,pentru ca mie imi place foarte mult sa subliniez acele fraze care imi plac,care imi spun ceva.
Probabil ca nu am sa reunsesc sa le cuprind pe toate intr-o singura postare"

"Nu stiu,nu-mi dau seama... Ceea ce stiu e mina destinului a aruncat cu o savanta preciziune un lant, care mi s-a strans concentric in jurul gitului, si simt cum ma sugruma.Dar de acum incolo ce-mi pasa? Navighez pe apele resemnarii si stiu foarte bine incotro ma duce corabia neagra."

"A mai spus ca,intorcind spatele vietii si bunurilor ei cind as fi putut sa ma bucur din plin de ele,inseamna ca atentez odios impotriva propriei mele persoane"

"Pe ea o voi cuceri prin lupta si nu voi depune armele inainte de a capitula.Ca sa ajung la inima ei n-o umblu pe cai ocolite,laturalnice,ci pe drumul mare,zburand pe cai inaripati.Nu ma vrea? O vreau eu si va fi a mea cu voia ori fara voia ei.Asa scrisneam cu pumnii strinsi, rascolit de ea, gandindu-ma la vestita replica a voievodului moldovean"

"E de neinchiput cum nu-si da seama femeia ca dragostea nu-i decit drumul care duce la cucerire, dupa cum filozofia nu-i decat drumul pana la aflarea adevarului"

"Sunt unele presimtiri care tisnesc parca din strafundul neexplorat al fiintei noastre.Ni se par straine ca gindurile altcuiva si de aceea nu le recunoastem dupa cum nu ne cunoastem nici pe noi insine."

"Si iubiti-va cit va place,tineretea e scurta si pe urma ii duceti dorul ca mine."

"Dragostea e la fel ca foamea de femeia unica, si daca aceasta femeie se pricepe sa nu dea prea mult barbatului, ca sa-l sature,ci dimpotriva il lasa mereu flamind,iata  secretul lui Polichinelle care tine iubirea proaspata."

"I-am pomenit de Alex Karel care spune ca timpul curge uniform pentru toata lumea,ca apa unui riu.Numai ca oamenii de pe mal nu merg la fel.Batrinii se misca anevoie,ramin mereu in urma apei si de aceea li se pare ca timpul trece atit de repede.Noi tineri alergam virtos,lasand timpul mereu inapoia noastra"

"Cand sub picioarele noastre se ivi asezarea poilicroma a Bucurestiului cu petele rosii ale acoperisurilor,spatiilor verzi ale parcurilor si gradinilor si geometria incilcita a strazilor,ni se strinsera amindurora inimile,ca dinaintea unui presimtiri."

"- Nu lasa pasiunea sa se urce la creier si sa-ti ia mintile.Reteaz-o inca de inima.Cine rationeaza in iubire e stapinul celuilat.Cel mai sanatos lucru e sa consideri satisfacut cu prima faza a legeturii, care de altfel e primavara dragostei.Acolo salasluieste fericirea.Dupa ce ai gustat din mierea ei, ce mai astepti? Paradisul n-are numai un sarpe,ci mai multi.Vrei sa te muste sarpele geloziei,al infidelitatii sau al abandonarii? Veninul lor e rau,citeodata chiar mortal.Du-te si cauta alta femeie.mereu ia-o de inceput.Nu sorbi prea incetat din fericire caci fericirea e insatiabila ca apa saraca a naufragiatului" ca cit bei cu atit creste setea.O fericire egala e plictisitoare,sau mai bine zis nu e fericire."

" Oare marea arta in iubire nu e sa rupi cand esti pe culme? De ce sa astepti descompunerea simtamintelor,inevitabile certuri,injosiri,invective,care scoboara in mocirla cerul dragostei? De ce sa satepti muscarile inveninate ale serpilor de care pomeneam adineauri si sa nu ispravesti in plina stralucire?"

Gandurile se hartuiesc intre ele cineste,luptind sa cucereasca postul de comanda.cand unul cade trasnit,se iveste cu iuteala fulgerului altul mai puternic si-i ia locul.Pe cimpul de batalie mor in incaierare zeci si sute de ginduri,pina ce unul,nascut din viata celorlalte si chiar in timpyl ostilitatilor,invinge si pune mina pe frine.Cine va putea sa descrie candva acest razboi tacut,cu armele logicii,ale intuitei sau invatura experientei care se sfirseste ca sa reinceapa iarasi de pe aceeasi pozitii sau de pe altele,fara a conteni vreodata?"

""Nu-i un motiv.Daca vrea sa se razbune,razbunarea tine loc de orice.E una din absurditatiile femei,care,in orbire,comite cele mai irationale fapte"

Cam atit pentru acum.O sa mai revin si cu alte citate,pentru ca mai am destule.Pina atunci sper ca v-au placut acestea si v-au stirnit macar putin interesul pentru a citi aceasta carte.
Voi ce  alte carti imi recomandati sa citesc?


 CUMPARA ONLINE
Daca doriti aceasta carte o puteti cumpara online 
Invitatie la vals ( 13,99 lei )
Invitatie la vals ( 13,50 lei )
Invitatie la vals ( 13,90 lei )


8 comments:

  1. iti recomand ps i love de cecelia ahern merita

    ReplyDelete
  2. Uite ce citate mi-au placut mie,si pe care le-am retinut :
    " Fericirea e ca apa sarata a naufragiatului,cu cat bei mai mult cu atat iti este mai sete "
    " tineam la bratul drept prezentul si la bratul stang viitorul,iar in ambele maini aveam cheia care deschidea orice usa " ceva de genu.
    " timpul trece uniform pentru toti,asemenea cursului unui rau,doar ca cei de pe mal nu merg toti la fel,cei mai batrani se misca mai anevoia avand impresia ca Timpul trece mai repede,iar noi,cei tineri suntem sprinteni si avem impresia ca timpul trece mai greu "
    Nu garantez ca le vei gasi in aceasi forma in carte,dar am surprins esentialul.
    Good Luck! Remus ! :)

    ReplyDelete
  3. This is very attention-grabbing, You are an
    overly skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking
    extra of your wonderful post. Also, I have shared your web
    site in my social networks
    my site - instant gagnant

    ReplyDelete
  4. Malaysia & Singapore & brunei greatest on-line blogshop for wholesale & supply korean accessories, earrings, earstuds, necklace, rings, bracelet, hair & trinket add-ons.
    Offer 35 % wholesale price cut. Ship Worldwide
    my web page > stitching wire

    ReplyDelete
  5. Hello there! I could have sworn I've visited this blog before but after browsing through a few of the posts I realized it's new to
    me. Anyways, I'm definitely happy I came across it and I'll
    be bookmarking it and checking back frequently!
    Here is my homepage :: click through the next document

    ReplyDelete
  6. We are a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your web site provided us with useful info to work on. You've performed an impressive process and our entire neighborhood can be thankful to you.
    Also see my web site :: click the next website

    ReplyDelete
  7. Just wish to say your article is as astounding. The clearness
    in your post is just great and i can assume you're an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the enjoyable work.

    my website :: diets that work For Women

    ReplyDelete
  8. E o carte foarte buna, am citit-o mai demult.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.