Trucaj sau nu?

Da stiu,imediat ce veti vedea urmatoeul clip veti spune ca e trucaj,ce e taiat la montaj sau ca e editat cu diverse programe.Asta a fost si primul meu instinct,dar se pare ca m-am inselat.Lucrurile sunt mult mai simple si sunt la vedere pentru ca realizatori clipului ne-au dat o multime de indici.Problema noastra e ca in era tehnologiei ne gandim mai rar si la trucuri simple realizate de oameni intelegenti.
Clipul l-am vazut pentru prima data la ApropoTv si pana nu au dat finalul nu m-am convins de cea ce credeam pentru ca undeva intr-un colt nu reuseam sa scap de idee taiatului la montaj.Am cautat si pe Youtube filmuletul si am vazut ca are nici mai mult nici mai putin de 1,252 384 de vizualizari.
Bineinteles ca dupa ce realizatori au postat pe Youtube si felul in care au realizat filmuletul sau aratat multi viteji,chipurile foarte inteligenti pentru a si-au dat seama de trucaj.
Toate ca toate...va las si pe voi sa vedeti clipul si sa comentati asupra lui.Cati dintre voi veti recunoaste ca nu v-ati prins?

3 comments:

  1. Ce tare! Dar totuşi e mare întârzierea reflexiei. Se vede cu ochiul liber.

    ReplyDelete
  2. Auyi si tu la aia...era sigura ca e oglinda falsa =)). Deci la ea oglinda falsa= oglinda lipsa . ...revenind, recunosc k nu m-am prins :D

    ReplyDelete
  3. hmm... cine ar fi crezut, foarte bine facut

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.