Leapsa

Am primit o nouaLeapsa de la Goldmidas si ma pregatesc bucuroasa sa o onorez! :) Sa incepem...

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?


Ana, inca 21 de ani(cateva minute si fac 22), studenta si unde mai pui si angajata :))

2. Ai porecle? Care?

Hmmm, pai ar fi mai multe: Annya, Pitic, Matza, Anny, Anyscka Maya...si cred ca mai sunt dar nu-mi amintesc! :P

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac muuult.

Una trista: Plumb - Cut, una perfecta, cred ca Celine Dion - I'm alive. Si acum cele care imi plac mult...hmm...doar 3?Of...sa vedem...Reamon - Supergirls, Crush si Alexandra Ungureanu -  Don't break my heart( chiar daca e cover), Michael Jackson - Will you be there

4. Ai animal de casa? Care?

Am avut o pisica
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

Sincer...nabar n-am!!

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

Zambeste mai des, nu te costa nimic!

7. Desenul animat preferat din copilarie.

Tom si Jerry

8. Iti place inghetata?

DA!!!

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?

Imi place numele pe care il, deci n-as vrea sa am altul

10. Zi-mi un banc!

Aaa...pai tocmai am pus o postare noua cu bancuri...deci..
——————————————————————–

1.Cat de des te enervezi?

Destul de des, dar imi trece repede!

2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Nup

3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?

Tip, dar cum am mai zis ma calmez repede

4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

In niciun caz!!!

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Nu!
 
Lepasa merge mai departe la....Akindofsth, Din copilarie, Descarnu dar si la cei care doresc sa o preia. Just let me know , ca sa stiu sa va adaug si pe voi! :)

1 comment:

  1. Nu prea imi plac astea cu leapsa..dar poate o sa raspund ..:D

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.