Bancuri

Un taran  se ocupa de cultivatul pepenilor. La un moment dat niste copii au inceput sa intre noaptea pe plantatie si sa fure din pepeni. Omul se gandeste si se gandeste...pana-i vine o idee care in mod sigur ii va speria pe copii. Asa ca pune pe camp o placuta pe care scrie: "Un pepene de pe acest camp a fost injectat cu cianura!"
Ziua urmatoare vine taranul pe camp si vede ca lipseste niciun pepene, dar mai gaseste o placuta: "Acum sunt doi".

Alinuta statea pe o banca si era trista. Vine Mos Craciun si vazand-o atat de trista se gandeste sa ii indeplineasca 3 dorinte.
- Care e prima dorinta, fata mosului?
- Pai imi doresc un Mertan.
- Dorinta ti-e indeplinita. A doua?
- O vila.
- Si asta s-a aranjat!Ultima ?
- Un cont in banca.
- Ti-am indeplinit si aceasta dorinta. Acum, fata mosului hai in tufis sa-mi dai recompensa.
- Dar cum se poate asa ceva? Eu nu sunt una din aia...
- Adica dupa toate dorintele pe care ti le-am indeplinit?
- Binee...
Peste 10 minute, Alinuta iese din tufis cu Mos Craciun, la care mosul ii spune:
- Bine ma, fata mosului, tu la varsta asta mai crezi in Mos Craciun?

Doua blonde stau si discuta despre filmul "Titanic"
- Vai draga nu stiu ce sa ma mai fac. De cate ori vad filmul izbucnesc in lacrimi...
- Si eu draga, ce rau imi pare dupa diamantul acela!!!

Doua prietene din copilarie se reintalnesc.
- Vai, ma grabesc! Peste o jumatate de ora trebuie sa scot Mercedesul din service, dupa aceea trebuie sa-mi iau blana de la croitor, iar dupa aceea trebuie sa fug pana la cabana. Dar tu ce faci?
- Nimic deosebit. Si eu tot tarfa...

Doua pisici stau pe acoperis in ajunul Craciunului.
Pisica 1: Tu ce-ti doresti de Craciun?
Pisica 2: Un cosulet cu pui de pisoi! Tu?
Pisica 1: Si eu la fel !
Un motan: Fetelor, a venit Mos Craciun.

Un punker urca intr-un autobuz.P Parul ii era colorat verde, rosu, albastru si portocaliu. Hainele ii erau o amestecatura de carpe si piele, picioarele goale, iar corpul plin de cercei. Se aseaza pe singurul loc liber, exact in fata unui batran care se tot holna la el.
- ce te tot holbezi, mosule? Ce tu n-ai facut nimic aiurea cand erai tanar?
Batranul: Ba da. Odata cand eram in marina, m-am imbatat cand eram in Singapore si m-am culcat cu un papagal. Ma gandeam ca esti fiul  meu...

 Ub om se decide sa participe la Cruciada Sfanta. Hotarand ca in aceasta perioada sotia lui sa poarte centura de castitate, zavoraste regiunile tentante ale acesteia, apoi inmaneaza cheile celui mai bun prieten al sau:
- Daca nu ma intorc in patru ani, dezleaga centura si da-i dreptul sotiei mele sa aiba o viata libera si normala! Dupa care incalecand calul, se pierde in departare. Dupa doar o jumatate de ora zareste in urma lui un nor de praf care se aproprie vertiginos! Il vede gonind pe cel mai bun prieten al sau:
- Ce s-a intamplat?
- Mi-ai dat alta cheie

2 comments:

  1. " Mi-ai dat alta cheie..." hai ca se poate.
    Pai si in viata se mai intampla, prieten, prieten...

    ReplyDelete
  2. interesant ala cu prietenele din copilarie:)):))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.