Bancuri

La scoala invatatoarea il intreaba pe Bula:
- Ce da o gaina?
- Oua, raspunde acesta.
- Porcul ce da?
- Carnati, slanina!
- Si vaca?
- Teme pentru acasa!

Merge un taran roman in Spania.Pe avion, un spaniol il intreaba.
- Ce ti-ai adus in cosul ala mosulica?
- Taranul scoate si ii arata o rosie mica si zbarcita:
- Ce-i asta?
- Pai...e o rosie...
- Eh, la noi rosiile sunt cat un dovleac de mari.
Mai scoate romanul un pepene.
Asta ce mai e, intreaba spaniolul?
- Ei, asta e o agrisa

Bula isi intreaba colega de clasa:
- Puloverul tau e din lana pura?
- Sigur, e din lana de camila !
- Ai dreptate.Uite se vad si cele 2 cocoase...

Judecatorul: Numai alcoolul e de vina cai ai ajuns aici.
Inculpatul: Ce frumos din partea dumneavoastra! Pana acum toata lumea zicea ca eu sunt de vina...

O tanara profesoara scrie pe tabla propozitia:
" In vacanta aceasta nu mam distrat deloc"
- Sa-mi spuneti copii, ce greseala am facut si cum pot sa o repar.
Un elev zice cu promtitudine:
- Greseala e ca trebuie sa va cautati un prieten!

- Dragul meu, se implinesc zece ani de cand ne-am casatorit si vreau sa-ti spun ca daca s-ar intoarce timpul inapoi, eu stiu cu cine as vrea sa ma marit.
- Cu cine?
- Tot cu tine.
- Asta sa o crezi tu!!!

- Casatoria noastra a intrat intr-un impas grav, se destainuie Marius unui prieten.
- Cum asa?
- Sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu nu o pot suferi cand sunt treaz

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.