Cum sa-ti gasesti prietena sau mai bine zis cum se agata mai noi

Pentru cei care isi cauta in disperare o prietena iata solutia

Acesta este un biletel primit pe strada. Biletul e ratacit pe undeva pe la munca insa a ramas poza lui.Asa ca fetelor daca sunteti interesate...:))...poate il ajutati "pe nenea" sa-si gaseasca marea iubire.Eu una nu ma risc, nici cumnata mea, pentru ca a primit si ea un biletel.
In fine, eu m-am amuzat copios pe seama biletului.Si pe seama noastra s-au amuzat altii, al meu fratior, unchi,var...Deh ce sa va fac daca lasati fetele singurele la cumparaturi si voi mergeti la bere! 
Poate exista doritoare!
P.S. Titanul e o zona frumoasa, am facut liceul prin apropriere, deci macar cu o zona frumoasa de locuit va alegeti...si un parc aproape in care sa va plimbati. :))

Acum la modul serios: eu nu va recomand sa sunati!!!

9 comments:

  1. Nici tu nu esti sanatoasa soro, nu credeam ca-l pui aici! :))
    Oricum prea tare biletul, am trait sa o vad si pe asta!
    Si cum ziceam....chiar nu vrei...nu vezi baiatul e intelectual...are nevoie de fete ptr centura...

    ReplyDelete
  2. Ioi, so tacanit lumea

    ReplyDelete
  3. Cred ca e cea mai buna reclama pentru a se face cineva de ras. Oricum este optiunea lui sa isi faca reclama asa.
    Sfatul meu este sa stati deoparte de astfel de specimene. Dar fiecare face ce vrea.

    ReplyDelete
  4. Hm da chiar ca s-a facut de ras, mi-e mila de ei.Cat de disperat sa fii incat sa ajungi in halul asta. Daca e sincer si nu vrea altceva, sunt sigura ca totusi gasea pe cineva potrivit pentru el, fara sa imparta astfle de bilete pe strada. Eu cred ca vrea altceva.

    ReplyDelete
  5. vreau sami gases o prietena cu care sa pot sa imi trasc viata ofer seriozitate maxima detali pi mesinger nik_mondialu1993

    ReplyDelete
  6. Adevarul ca la cum au ajuns femeile din ziua de azi...Majoritatea dintre ele sunt numai curve...E normal ca omul sa incerce modul asta de "abordare".Probabil ca saracul om a primit o groaza de refuzuri.Si asta din cauza ca sunt multe tarfe care nu apreciaza ca esti inteligent sau ca stii sa te porti ,dar apreciaza alte cacaturi.Tarfe jegoase...

    ReplyDelete
  7. CE AM AJUNS NOI BAIETII ...NE INJOSIM IN FATA BLESTEMATELOR DE FETE TAMPITE ..este plina lumea de barbati singuri din cauza tarfelor care se tot inmultesc si rad ca niste proaste.AUTOAREA RADE ACUM...DAR VINE VREMEA CAND VOR RADE TARFELE CA EA .DE COPII EI...

    ReplyDelete
  8. AnnyA !!!! tu vezi ceva amuzant in bilet??? ar fii bine sa consulti un psiholog.Poate cine stie vei iesii mai sanatoasa dupa cateva sedinte.

    ReplyDelete
  9. @Anonim
    In spatele anonimatului ai tupeul sa te ascunzi. In primul rand eu tu te-am jignit nici pe tine si pe viitorii tai copii. In doilea rand mai mult de 14-16 ani nu ai,altfel lasai un comentariu mai destept. Daca tu ai dat doar de astfel de femei nu inseamna ca toate sunt tarfe. In treilea rand omul isi dorea cu siguranta altceva si nu o femeie serioasa. Un barbat serios si care merita intr-adevar nu apeleaza la asa ceva.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.