Cutremur de 4,8 grade simtit si in Bucuresti

Un cutremur cu magnitudinea de 4,8 grade pe scara Richter s-a produs astazi la ora 18.16 în Vrancea.Seismul, cu epicentrul situat la aproximativ 120 de kilometri adancime, s-a resimtit si in Bucuresti. Gheorghe Marmureanu, seful Institutului National de Fizica a Pamantului, a declarat ca seismul de astazi nu va fi urmat de replici mai puternice.Acesta a sustinut ca in Bucuresti cutremurul s-a resimtit la gradul 3 pe scara Mercali. Miscarea seismica a durat  doar 3 secunde
Ultimul cutremur de peste 4 a fost in 26 decembrie 2009. Din acel moment si pana acum au fost doar cateva cutremure peste trei si doar unul care s-a apropiat de patru, de 3.8 pe Richter, in 25 februarie

A fost primul cutremur pe care nu l-am simtit.Am incercat sa-mi invat, dar ma durea capul, m-am pus in pat si am atipit. Nu m-a trezit cutremurul ci telefonul, era al meu fratior speriat : "Fata, ai simtit cutremurul?" Neah, incercam sa dorm sa-mi treaca durerea dar n-am avut sanse, pentru ca la scurt timp a sunat si fixul. Asa ca m-am lasat bagubasa si m-am uitat la TV.
Voi l-ati simtit?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.