Despre dragoste, seductie, infidelitate, casnicie...


Sotii sunt ca incendiile.Izbucnesc atunci cand sunt neglijati. - Zsa Zsa Gabor

Dragostea e secretul teribil de care oameni sunt banuiti numai atunci cand sunt celibatari. - Jane Rule

Daca esti destul de norocos sa ai langa tine o fata frumoasa care te iubeste, care iti ofera trupul si fiinta, fa un secret din asta. Cel mai bun mod de a distruge dragostea e sa vorbesti prea multor oameni despre ea. - Rip Torn

De fiecare data cand cineva iubeste, e singura data cand a iubit.Faptul ca obiectul pasiuni e mereu altul nu contrazice cu nimic unicitatea pasiunii. Ba dimpotriva o intensifica. Nu putem avea decat cel mult o singura poveste de dragoste, iar secretul vietii e sa reproduci acea poveste cat poti tu de des. - Oscar Wilde

Virtutea inseamna, in mare parte, dorinta de a fi sedus mai aprig. Natalie Clifford Barney

Toti marii amanti sunt oratori straluciti, iar seductia verbala e cea mai sigura cale spre cea carnala. - Marya Mannes

De cele mai multe ori e greu sa distingi seductia de viol.Deseori in timpul seductiei, violatorul cumpara o sticla de vin. - Andrea Dworkin

Teama tinerilor de varsta mijlocie, iar a celor de varsta mijlocie de batranete constituie motorul infidelitatii, factorul de intinerire cel mai eficient. - Cyril Connolly

Stiu ca dragostea poate fi reaprinsa prin distanta, inconsecventa, sau chiar prin infidelitate, dar nu mai exista nicio cale de intoarcere de la gustul sleit al satietatii. - Mary Worley Montagu

Infidelitatea unei femei este o trasatura masculina. - Anonim

Stii ca esti indragostit atunci cand nu poti sa adormi, pentru ca realitatea e, in sfarsit mai frumoasa decat visele. - Dr. Seuss

Falsul sentiment de siguranta este o parte importanta a seductiei - Tiger Woods

Cineva m-a intrebat de ce nu pariaza si femeile la fel de mult ca barbatii, iar eu i-am raspuns logic, ca noi nu avem la fel de multi bani.Acela a fost un raspuns corect, si totodata incomplet.De fapt, instinctul de a paria al femeilor se exprima in toara frumusetea lui prin casatorie. - Gloria Steinem

Un barbat isi rezerva iubirea cea mai adevarata si profunda nu pentru a femeia a carei companie il intriga si-l pasioneaza peste masura, ci pentru aceea alaturi de care poate pluti intr-o duioasa toropeala. - George Jean Nathan

- Sybil mai tii minte cum la incepuri, cand eram legati unul de altul, radeam copios?
- Da Basil, dar nu simultan. - Basil si Sybil Fawlty

Sotia m-a intampinat in pragul usii, putand un neglijee transparent. Din nefericire tocmai se intorcea acasa. - Rodney Dangerfield

Soacra mi-a distrus casnicia. Sotia mea s-a intors intr-o zi de la munca si ne-a gasit inlantuiti in pat - Lenny Bruce

Nu cred in relatii extraconjugale.Cred ca oamenii ar trebui sa se inperecheze pe viata, ca pinguinii si catolicii - Woody Allen

Exista un singur motiv care m-ar determina sa rup o relatie, anume daca partenera mea m-ar prinde in pat cu o alta femeie. N-as putea sa trec peste una ca asta - Steve Martin

Inainte de toate sotia mea era imatura. Venea acasa in timp ce eu imi faceam baie si imi inca corabiile - Woody Allen

Cel mai greu an in casnicie e cel pe care il traiesti  - Minnie Peal

5 comments:

  1. Hmm, cred ca ultima e cea mai adevarata. Cel mai greu an in casnicie este cel in care traiesti. Cat despre infidelitate, hmm.

    Am o teorie, vezi tu, cei care inseala, nu si-au indeplinit fanteziile in tinerete, s-au axat pe cu totul altceva, munca, invatat, obtinerea unui loc de munca, insa pentru cei care pana pe la vreo 25 de ani si-au indeplinit orice fantezie, crezi ca mai au chef? Eu unu m-am cam saturat de mult, si caut stabilitate ;) E o teorie, sa vedem daca o si demonstrez pe viitor =)) te anunt daca apar modificari =)))

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Imi plac citatele..Atunci cand inseli nu ai experimentat destul inainte. Casnicia nu ar trebui sa fie grea, pentru ca tu ai ales-o, chiar daca mai apar probleme.

    Am niste articole care sper sa te inspire, pe blogul meu

    aici

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.