Gigolo impartind fluturase

Va mai amintiti de postarea mea de acum cateva zile in care va aratam cum puteti agata mai nou? Nu? Pai click aici, atunci.
Dap e vorba de biletelul pe care l-am primit pe strada prin zona Veteranilor, in care un domn inteligent dorea sa-si gaseasca sufletul pereche. Se pare ca acest "tanar" este un gigolo, care mai nou a devenit vedeta.Cum?
Pai ia priviti urmatorul clip

Ehh, si uite cum am aflat cine se afla in spatele biletelului misterios.Am aflat destule din videoclip, dar si mai multe am aflat din comentariile lasate de unele doamne. Se cam bat cap in cap...dar fie...e amuzant, se pare ca domnul din imagini a frant inimile multor femei...
Si asta nu e tot. Biletelul a ajuns si in mainile altei televizuni. Macar baieti de la "Neatza cu Razvan si Dani" nu s-au sinchisit sa-l caute pe acest tanar domn misterios. Cel putin pot sa ma consolez ca nu am fost singura care credea ca este un flyer publicitar.



Ce as putea sa mai zic...bravo lui...:)) si la cat mai multe intalniri cu fete frumoase ;)

3 comments:

  1. Ati vazzut filmul: Un gigolo de doi bani?
    Pai gigolo e ala care o face pe bani, adica o curva masculina, tipul asta nu pare, nu e in standard, dar totul e posibil. Pe criza,... stiu si un banc pe tema asta dar nu il pot spune, e cu "peste 18".

    ReplyDelete
  2. foarte tare :))).Mi-a zis o prietena ca a primit biletul..dar la cum au prezentat astia e amuzant :))

    ReplyDelete
  3. Hello AnnyA, ti-am lasat o leapsa aici:
    http://blog.goldmidas.eu/?p=599

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.