La multi ani....mie !!!

Hmmm...da si uite cum trece timpul! Am mai adaugat un an pe lista. Oficial de 15 minute am 22 de ani.
Parca mai ieri abia terminam scoala si asteptam cu nerabdare sa-mi cunosc noii colegi.Saptamana trecuta ma uitam cu invidie la copii care erau mandri de diplomele lor, le comparau,se laudau.Eram si eu multumita, tocmai veneam de la un examen pe care il luasem.
Ce sa zic, habar n-am, imi lipseste ceva, lipseste cea mai draga persoana din viata mea, la aceasta aniversare...
In primul rand vreau sa le mutumesc tuturor celor care mi-au facut ziua de vineri una dintre cele mai frumoase.Chiar daca stiu ca o parte din ei nu vor citi aceste randuri vreau sa spun ca gestul lor a insemnat enorm pentru mine si ca n-am sa uit.E bine sa stii ca ai asa colegi, de fapt la noi fiecare zi de nastere a insemnat o sarbatoare pentru toti.Fiecare contribuie cu putin pentru a realiza un ceva mult mai mare. Probabil, pe langa oamenii deosebiti pe care i-am intalnit aici, acesta e cel mai bun lucru.Multumesc inca o data ca sunteti alaturi de mine!
Eh, 22 de ani, inca tanara, foarte tanara si cu timp sa explorez lucruri noi si interesante.Hihi, ce mare m-am facut, cat de multe s-au intamplat intr-un an.
In rest ce sa mai zic , astept sa vad ce-mi rezerva viata de acum incolo!

P.S. La multi ani Mary!!! :D Si Crisule La multi ani mamicii tale, si un sfat ....ai mare grija de ea!!!

11 comments:

  1. La multi ani si tot ce iti doresti!

    ReplyDelete
  2. La Multi Ani si multa multa sanatate, ca restul ti le faci tu sau vin de la sine ;)

    ReplyDelete
  3. 22, esti chiar foooarte tanara, sa vezi dupa 35-40 incolo abia de atunci at trebui sa va ganditi ca imbatraniti.
    la multi ani si multa sanatate ca-i mai buna decat toate

    ReplyDelete
  4. multa sanatate, fericire si sa fii tot timpul cu zambetul pe buze ca la 22 de ani!:*:*

    ReplyDelete
  5. Hei....imbratranesti soroo...hahaha...babutaaa.
    Glumesc!! :P
    La multi aniii, sanatate si multa fericirea, macar de acum inainte sa ai parte si tu de tot ce-i bun.
    LA MULTI ANIIIII!!!

    ReplyDelete
  6. La multi ani! :)
    Am un site deschis recent si ma intrebam daca esti de acord sa facem schimb de linkuri. :)
    Adresa site-ului: http://invataenglezaonline.blogspot.com/
    Nume: Invata engleza online
    Daca ti se pare totul ok, astept sa ma adaugi. Eu am facut-o deja. :)

    ReplyDelete
  7. I-auzi creste fata noastra, se face mare si frumoasa! :)Ai abia 22 si o multime de ani in fata. Multi ani fericiti ca meriti

    ReplyDelete
  8. La multi ani! 22 este intr-adevar o varsta ce merita felicitata:)
    Cu bine, Zimescu D.

    ReplyDelete
  9. Cand nu fac 18 ani de 11 ori pe an, exista o luna cand fac alta varsta in afara de 18. Ziua aia de nastere, pentru mine, reprezinta o modalitate de a sarbatori un an scurs alaturi de prieteni, vechi si sa cunosc oameni noi. Ce pot sa iti zic? De cat un la multi ani, un 22 de ani intens, in orice iti propui. Fie ca aceasta varsta sa iti aduca multumirile si realizarile pe care le doresti ( cat si urmatoarele :)) )

    Noroc!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.