Mirosul florilor copilariei


Azi trebuia sa fie ziua in care sa-mi invat temeinic pentru examenul de maine.Am invatat, dar nu asa cum imi propusesem.O durere de cap nu-mi da pace de cateva ore, am stat un pic in pat, dar tot degeaba.
Am iesit pe balcon, cu tot cu laptop in brate in speranta ca aerul ma va ajuta. De fapt m-a ademenit mirosul placut de flori.Nu stiu de unde vine, de la cine stiu doar ca imi place.Imi aduce aminte de copilarie, de florile acelea micute galbene sau albe frumos mirositoare pe care le rupeam, trageam de "firul cel mai lung" :)) cum obisnuia cineva sa zica, si pe varful acestuia era "miere" :)) Stiu, stiu copii nebuni.Nu am stiut niciodata cum se numesc aceste flori, sau daca chestie din interiorul lor e comestibila cu adevarat, cert e ca nu avea niciun gust.Nici macar nu mai stiu cine mi-a spus de existenta si folosinta acelor flori.Se pare ca natura a invins astazi si nu a lasat poluarea orasului sa-si faca de cap.Azi natura a vrut sa ne imbie cu un miros frumos.
Am iesit pe balcon pentru ca duminica e putin mai liniste si la bulevard.Sunt mai putine masini, e mai putina lume agitata.Macar acum putem auzi si noi ciripitul pasarelor.Dezavantajul de a sta la bloc, pe unul dintre cele mai mari bulevarde din Bucuresti.
Vreau sa stau macar cateva zile undeva la curte, sa ma relaxez. In fine, zgomotul unui motor m-a trezit la realitate, la realitatea orasului nelinistit. Lasa ca a venit vara, mergem la mare, la munte, la iarba verde, putem sa stam afara pana tarziu in noapte pentru ca nu ne mai ingheata nasucurile.Important e sa avem cu cine. Vara asta sper sa ajung si eu la mare.Al meu fratior si al meu unchi au ceva planuri, dar sa vedem daca se tine de ele.
Nu prea stiu ce sa mai zic, e aproape 19 ceasul.Ar trebui sa merg sa-mi fac baitza,sa-mi pregatesc ceva de mancare, daca se poate sa mai repet putin pentru examen.
Si ca tot venii vorba de examene, bafta tuturor in sesiune sau la licenta.Sa luati cu note cat mai mari.Si hai la invatat, nu la citit pe bloguri :P BAFTA MULTA!!!

O saptamana frumoasa! >:D<

1 comment:

  1. Bafta si tie cu sesiunea ;)
    Eu iti urez La multi ani de pe acum si sa ai tot ce vrea inimioara ta.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.