Am ramas fara Madalina Manole

Azi am ramas fara Madalina Manole. E trist, de necrezut dar e adevarat.
Fata cu parul de foc a ales sa plece dintre noi, sa lase in urma ei un sot indurerat, un copil care va creste fara mama. Sute de fani ii plang moartea, multe vedete nu inteleg gestul Madalinei. De fapt nimeni nu intelege gestul ei, de ce s-a sinucis???
Cand eram micuta era preferata mea, eram innebunita dupa melodia "Fata draga". Eram mandra ca am alunita ca a ei, deasupra buzelor.
Acum ca si ceilalti, nu inteleg de ce, de ce tocmai ea. Era plina de viata, mereu zambitoare, mandra de copilul ei.
Nu prea am cuvinte, nu stiu ce sa zic. Iar despre moartea ei, sau sinuciderea ei ii lasi pe cei mai in masura sa voarbeasca. Despre cariera ei, nu mai e nevoie vorbe, o stim cu totii, am crescut cu ea si cu muzica ei.
Acum e sus alaturi de prietena ei buna Laura Stoica.
Ramas buna, FATA DRAGA!!!


Pentru mai multe detalii despre Madalina Manole, puteti afla chiar de pe siteul artistetei.

3 comments:

  1. Annya,
    inteleg tristetea ta referitoare la Madalina, inteleg faptul ca multi au iubit-o pentru ceea ce era ca celebritate, inteleg deasemenea ca e greu de acceptat o moarte prematura, ceea ce nu inteleg este insa afirmatia aceasta:
    "Acum e sus alaturi de prietena ei buna Laura Stoica"
    De unde stii unde e acum Madalina?
    De ce ar fi "sus" te referi desigur la cer la Imparatia Lui Dumnezeu asa-i?
    Ai o baza valida pentru afirmatia ta?
    De unde pana unde un om care se sinucide ajunge in cer?
    Nu stii ca nici preotii nu au voie sa faca slujba celor sinucigasi?
    Asta in cazul in care a fost sinucidere.
    Insa chiar daca ar fi fost o crima a afirma ca este acolo "sus" atata tmp cat nu cunosti realitatea sufletului ei, ceea ce e ascuns acolo unde nimeni nu vede in adancul sufletului cum ai putea sti unde a ajuns?
    Dumnezeu are legile Lui imuabile pe care nu le schimba de dragul niciunui om, insa omul are datoria sa-si schimbe vata de dragul sau.
    Altfel spus nimeni nu poate schimba adevarul insa Adevarul poate schimba pe oricine.
    De reflectat...

    ReplyDelete
  2. @Sorin M Stiu si eu aceste lucruri, crede-ma poate mai bine ca oricine, pentru ca in ultimele cateva luni, 2 dintre cele mai dragi suflete ale mele au plecat. Din pacate uneori de leam de lucruri nepalpabile tocmai pentru a ne alina suferinta. Am scris ce am simtit, mai exact ce am simtit atunci si simt in continuare in leg. cu persoanele de care iti vorbeam.
    Si nu cred ca e cazul sa o candamnam, si doar pentru ca s-a sinucis sa o ajudecam atat de aspru.Nu avem de unde sa stim ce e in mintea unui sinucias.Nu ii agreez, chiar deloc, dar nici n-am dreptul sa-i condamn, tocmai pentru ca nu sunt Dumnezeu.

    ReplyDelete
  3. Buna
    As dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.