Apus de soare

Ieri am iesit prin parc cu o prietena, pur si simplu nu aveam chef sa stam in casa.
Si bine am facut pentru ca fost o plimbare frumoasa, ne-a trecut timpul in mod frumos si deloc plictisitor.
Spre mirarea noastra parcul a fost destul de gol, de fapt intregul oras a fost. Habar n-am de ce, probabil pentru ca a fost weekend si lumea a plecat in vacanta. Pe multi i-am auzit ca merg la vestita Liberty Parade. Mor de curiozitate sa vad ce e asa special la acest eveniment, dar in fine maybe next time.
In plimbarica noastra de ieri ne-am gandit sa includem si o plimbarica cu vaporasul. Totul a venit spontat.Pe moment, am vazut vaporasul si hai sa vedem cum e. Am mai mers cu barca, dar cu vaporasul n-am mers niciuna niciodata.
A fost foarte placut, aer, vantul adia usor, liniste si mai ales un peisaj superb pentru ca soarele tocmai apunea. N-am rezistat si am facut poze, va impartasesc si voua doua dintre ele.

3 comments:

  1. nimic nu este mai romantic decat un apus de soare..felicitari pentru captura ;)

    ReplyDelete
  2. Superbe fotografiile. Despre asta am scris azi.

    ReplyDelete
  3. @dbine: Ma bucur ca iti plac. Imi pare rau ca nu am avut un aparat foto, ieseau si mai bine.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.